2024/05/02
۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۳ ارديبهشت
معرفی بازیگر نقش محا در سریال رحیل

معرفی بازیگر نقش محا در سریال رحیل

محا در سریال رحیل یکی از نقش های اصلی است که بازیگری جدید آن را بازی کرده است.

دوات آنلاین -سریال رحیل داستانی تاریخی دارد و موضوع آن بیشتر بر محوریت زنان می چرخد. در میان شخصیت های مختلف این سریال محا یکی از نقش های اصلی است اما کدام بازیگر این نقش را برعهده دارد؟

گیتا راد بازیگر نقش محا در سریال رحیل

گیتا راد بازیگر نقش محا در سریال رحیل

به نوشته جام جم قصه اصلی سریال رحیل مربوط به شخصیتی به نام محا با بازی گیتا راد (عربی) است. او دختری است که برای عمل به وصیت مادرش، به کربلا می‌رود و بعد از بازگشت، به فکر برپایی تعزیه و زنده کردن یاد حضرت زینب(س) می‌افتد آن هم در دورانی که تنها چند سال تا پایان سلسله قاجار مانده و محدودیت‌های محا برای این کار، به‌وضوح دیده می‌شود.

 

گیتا راد چهره شناخته‌شده‌ای نیست و در این کار، برای اولین‌بار یک نقش جدی را در تلویزیون ایفا می‌کند. محوریت قصه با بازی محا، متمرکز بر نقش زنان و تاثیرگذاری آنها در طول تاریخ است.

 

زنان دیگر سریال رحیل

اندیشه فولادوند که در میان متاخرترین کارهای تلویزیونی‌اش می‌توان به بچه مهندس و بازپرس اشاره کرد، در مجموعه رحیل یکی از نقش‌های اصلی را ایفا می‌کند. او بازیگر زنی به نام بیتاج و در قامت یک ساحره است که در طول قصه با گره‌هایی که در طول زندگی خودش و همسرش زمان، اتفاق می‌افتد، تلاش می‌کند روایت این سریال را در دست بگیرد. بیان خاص و رمزآلود بودن بازی فولادوند باعث شده تا نقش‌های متفاوت را بتواند به‌خوبی ایفا کند. به‌نظر می‌رسد که در این مجموعه هم باید منتظر یک نقش متفاوت و در عین‌حال تاثیرگذار از او باشیم.

 

بازی ثریا قاسمی در نقش‌های مختلف، حالا آن‌قدر پخته است که هر بار سراغ نقش جدیدی می‌رود و باید منتظر یک روی جدید از بازیگری او بود. قاسمی در مجموعه رحیل نقش زنی به نام قمر را بازی می‌کند که اسرار بسیاری از قصه، در مشت اوست. بازی متفاوت ثریا قاسمی در مجموعه‌هایی مثل حکم رشد به‌خوبی نشان داد که توانمندی این بازیگر پیشکسوت را نباید دست‌کم گرفت. حالا به نظر می‌‎رسد که او در مجموعه رحیل، یک نقش متفاوت دیگر را برای تماشاگران به تصویر خواهد کشاند؛ نقشی که به طور قطع از دیگر نقش‌های او متفاوت خواهد بود.

 

زینتی در اندرونی

از سریال «عقیق» تا «برادرجان»، هرکدام را که بگردیم، سکانس به سکانش می‌توان ردی از هنرمندی‌های نسیم ادبی گرفت. ادبی حالا در سریال رحیل، نقش زینت را بازی می‌کند که در اندرونی دربار است و به‌نوعی باید او را مدیر اندرونی دانست. با توجه به کاریزما و قاطعیتی که این بازیگر در گفتارش دارد، به نظر می‌رسد زینت هم یک نقش متفاوت از دیگر کارهای نسیم ادبی است. اگرچه عقیق هم در میان کارهای نسیم ادبی، یک کار تاریخی محسوب می‌شود اما با توجه به توانمندی‌های او باید گفت شاهد نقشی متفاوت از این بازیگر در سریال رحیل خواهیم بود.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.