2024/05/02
۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۳ ارديبهشت
بیوگرافی بهناز نادری بازیگر نقش سارا در سریال محرمانه

بیوگرافی بهناز نادری بازیگر نقش سارا در سریال محرمانه

بهناز نادری در سریال محرمانه نقش سارا را بازی کرده است. با زندگینامه او آشنا شوید.

دوات آنلاین -بهناز نادری بازیگری است که تاکنون او را در چندین فیلم و سریال دیده ایم. او در سریال محرمانه نقش زنی به نام سارا را برعهده دارد. به همین بهانه بیوگرافی او را مرور کرده ایم.

 

بهناز نادری روی صحنه تئاتر

بهناز نادری متولد سال ۱۳۶۳است و در اصفهان به دنیا آمده. او مدرک كارشناس ارشد نمایش از دانشكده هنرهای زیبا  دارد و بازیگری را از تئاتر شروع کرده و تا کنون در آثار نمایش‌هایی چون سیگار خیس و یه شاخه گل با بوی وارتان، هیپوفیز، ملاقات با بانوی سالخورده، دکمه و …بازی کرده است.

 

نادری علاوه بر بازیگری تدریس هم می کند.

بهناز نادری بازیگر نقش سارا در سریال محرمانه

فیلم ها و سریال های بهناز نادری

فیلم سینمایی قطار آن شب که حمیدرضا قطبی آن را در سال 1397 کارگردانی کرد یکی از تجربه های بازی بهناز نادری است. در این فیلم دختربچه ای قول خانم نویسنده ای را که در قطار با او آشنا شده است، آنقدر جدی می گیرد که مدت ها در انتظار تلفن و دیدار مجدد اوست. اما این موضوع برای نویسنده بدقول، فقط دستمایه نوشتن یک داستان جدید می شود و خیال و واقعیت درهم می آمیزد. تلاش دختربچه برای رهایی از دلتنگی ها و کابوس و همچنین کمک های پدر، ناشر نویسنده و مسئول ایستگاه قطار-که خودش سوژه قبلی خانم نویسنده بوده است-حوادث تازه ای را رقم می زند.

 

نادری در دو فیلم سینمایی دیگر نیز بازی کرده که هر دو از جمله کارهای قابل توجه سنما هستند. خانه ای در خیابان چهل و یکم و شادروان فیلم هایی است که نادری در آنها ایفای نقش کرده است.

 

نادری همچنین در سریال در مسیر زاینده رود که سریالی موفق و پربیننده بود بازی کرد و سپس به نقش آفرینی در سریال ملکاوان پرداخت که آن سریال نیز پربیننده بود..

بهناز نادری بازیگر نقش سارا در سریال محرمانه

بازی در نقش سارا در سریال محرمانه

بهناز نادری در سریال محرمانه نقش سارا را ایفا می‌کند. سارا، خواهر سینا(زهیر‌یاری) است؛ دو بچه دارد و همسرش(علیرضا جلالی‌تبار) هم به خبرنگاری مشغول است. این شخصیت پرستار است و جزو کادر درمان به‌حساب می‌آید که در ایام کرونا بیش از همیشه، مسئولیتی سنگین به‌عهده داشتند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.