2024/05/03
۱۴۰۳ جمعه ۱۴ ارديبهشت
بیوگرافی علی جلالی بازیگر نقش یوسف در سریال محرمانه

بیوگرافی علی جلالی بازیگر نقش یوسف در سریال محرمانه

علی جلالی در سریال محرمانه نقش یوسف را بازی کرده است. با زندگینامه او آشنا شوید.

دوات آنلاین -نقش یوسف در سریال محرمانه تجربه جدید علی جلالی است؛ بازیگری شناخته شده که علاوه بر حضور در برابر دوربین سابقه نویسندگی، کارگردانی و تهیه کنندگی را نیز دارد. بیوگرافی این هنرمند را بخوانید.

 

زندگینامه علی جلالی

علی جلالی 24 تیر 1358 در تهران،  متولد شد . در رشته ادبیانت درماتیک درس خواند. علاوه بر آن موسیقی را هم دنبال کرد و نوازنده چیره دست دف است.

 

این هنرمند که سابقه کارگردانی، نویسندگی و تهیه کنندگی را دارد در زمینه فیلم کوتاه تجارب زیادی دارد و علاوه بر آن در بازیگری نیز هم در سینما و هم در تلویزیون فعال بوده است.

علی جلالی بازیگر نقش یوسف در سریال محرمانه

فیلم ها و سریال های علی جلالی

اولین تجربه سینمایی علی جلالی در سال 1371 با فیلم لبه تیغ به کارگردانی جمل شورجه رقم خورد. او سپس در سریال های مطرحی مانند کت جادویی و خط قرمز به ایفای نقش پرداخت.

 

جلالی همچنین در سال 96در فیلم تله پاتی که فیلمنامه آن را خودش نوشته بود بازی کرد. این فیلم درباره مردی به نام مهبد است که در یک فضای ملتهب و مناسبات اجتماعی با برادر که همان شریک تجاریش است، دچار مشکل شده است...

 

فیلم های سینمایی ساقی، پناهنه، چهاربهار و بوسه در باران از دیگر کارهایی است که علی جلالی به عنوان بازیگر در آنها حضور داشته است.

 

این هنرمند را همچنین در سریال های پنچری، شمعدونی و گالری 9 دیده ایم. جلالی در سال های اخیر با برادران معظمی نیز همکاری زیادی داشته و در سریال های سایبر، خانه امن و تمام رخ بازی کرده است.

علی جلالی بازیگر نقش یوسف در سریال محرمانه

بازی در نقش یوسف در سریال محرمانه

علی جلالی درباره نقشی که در سریال محرمانه دارد به جام جم گفته: من در این سریال نقش یوسف را بازی می‌کنم که یکی از ماموران عملیاتی است. قصه سریال محرمانه، ادای دینی به کادر درمان، جامعه پزشکان و محققانی است که درباره کرونا تحقیق کردند و دستاورد و پیشرفت خوبی داشتند.

 

وی ادامه می‌دهد: مسئولیت ما در قصه پیگیری و ردیابی افرادی است که می‌خواستند به محققان کشور و دستاوردهای‌شان ضربه وارد کنند، درحالی‌که محققان مشغول یافتن تحقیقاتی بودند که بتوانند کرونا را از بین ببرند. وظیفه ما در قصه پیداکردن این افراد و حذف‌شان از گردونه است. درمجموع قصه سریال محرمانه پرهیجان است.

 

این بازیگر بیان می‌کند: محور خیلی از قصه‌ها ملودرام است. درون قصه سریال محرمانه هم مایه‌های ملودرام دارد و درعین‌حال، اکشن و جذاب است. یک گروه حرفه‌ای مشغول ساخت این سریال است و من هم عضو کوچکی از این پروژه هستم. من بیشتر در صحنه‌های اکشن حضور دارم تا بخش‌های خانوادگی. این بخش‌ها به عهده من و دیگر همکارانم علیرام نورایی و مسعود محمودی است که در قصه کارهای عملیاتی را انجام می‌دهیم.

 

جلالی با اشاره به این‌که برخی اتفاقات قصه سریال محرمانه برگرفته از اموری است که همه تجربه کردند عنوان می‌کند: تلاش شده کار شسته‌‌رفته‌ای برای مخاطبان تهیه شود. شخصیت‌ها کاملا به فضای قصه نزدیک هستند. همچنین نویسنده ضمن بهره‌گرفتن از اتفاقات واقعی از تخیلاتش هم استفاده کرده است تا وجه درام کار حفظ شود. درمجموع می‌توانم بگویم سریال محرمانه ادای دین به شهدای عرصه سلامت است زیرا خیلی از کادر درمان به دلیل ابتلا به کرونا و خدمت به مردم جان‌شان را ازدست دادند.وی با اشاره‌ای به سابقه‌اش گفت: من در سریال‌هایی مثل «بی‌همگان» بازی کردم که این سریال هم قصه خوبی دارد. همچنین در سریال «خانه‌امن»، نقش سعید را به عهده داشتم که بازخورد خوبی در میان مردم داشت. امیدوارم مردم در آرامش محرمانه را دنبال کنند و از تماشای آن لذت ببرند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.