2024/05/02
۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۳ ارديبهشت
بیوگرافی شبنم قربانی بازیگر نقش نائله در سریال عشق کوفی

بیوگرافی شبنم قربانی بازیگر نقش نائله در سریال عشق کوفی

شبنم قربانی در سریال عشق کوفی نقش دختری به نام نائله را بازی کرده است. زندگینامه او را اینجا بخوانید.

دوات آنلاین -شبنم قربانی بازیگری است که در سریال های موفقی را در کارنامه هنری خود دارد. او در سریال عشق کوفی یکی از نقش های صالی یعنی دختری به نام نائله را بازی کرده است و به همین بهانه بیوگرافی او را مرور کرده ایم.

 

زندگی شخصی شبنم قربانی

شبنم قربانی متولد تیر سال 68 است و در رشته کامپیوتر درس خوانده و مخدرک کاردانی دارد. او که به بازیگری علاقه داشت در کلاس های مختلف شرکت کرد و سپس بازیگری را با رفتن روی صحنه نمایش آغاز کرد.

 

قربانی روز 10 اسفند 1399 خبر ازدواجش با امین میرشکاری که از صدابرداران مطرح و حرفه ای است اعلام کرد و این زوج یک فرزند پسر دارند.

شبنم قربانی بازیگر نقش نائله در سریال عشق کوفی

فیلم ها و سریال های شبنم قربانی

سریال لحظه گرگ و میش از جمله مجموعه های موفق تلویزیونی به کارگردانی همایون اسعدیان است که شبنم قربانی در آن بازی کرد است. نقش او یعنی نقش مهندس حریرچی از اواسط سریال شروع شد و اگر یادتان باشد هادی، با بازی مرحوم حسام محمودی عاشق او شد.

 

سریال ملکه گدایان به کارگردانی حسین سهیلی زاده از دیگر کارهای موفق شبنم قربانی است که در نمایش خانگی پرمخاطب شود. قربانی در این سریال نقش سارا را برعهده داشت.

 

قربانی همچنین در سال 1398 در فیلم کویر امروز به کارگردانی حامی رمضان بازی کرد. به نوشته سلام سینما  این فیلم که در کشور فنلاند فیلمبرداری شد، داستان پسر 13 ساله‌ای به نام «رامین» است که به همراه خانواده‌اش تقاضای پناهندگی به فنلاند را داده‌اند و چند روز پیش از شروع سال تحصیلی در کشور فنلاند، تقاضای‌شان از سوی این کشور رد می‌شود. شهاب حسینی نقش پدر و شبنم قربانی نقش مادر خانواده را ایفا کردند.

 

قربانی در سال 1400 در فیلم مرد بازنده به کارگردانی محمدحسین مهدویان بازی کرد. در این فیلم احمد خسروی، مسئول رسیدگی به پرونده‌ای مشکوک به قتل می‌شود و به سرنخ‌هایی دست ‌می‌یابد که پشت پرده این قتل رازگونه، به کشف شبکه فساد اقتصادی می‌رسد. احمد بی‌مهابا به دنبال یافتن قاتل است و حتی زندگی خصوصی با فرزندانش نیز دچار مخاطراتی می‌شود. در این تلاش بی وقفه و در شرایطی که باور دارد که به نتیجه نزدیک است در عین ناباوری متوجه می‌شود پشت این قتل راز دیگری وجود دارد.

 

قربانی همچنین در سریال آفتاب پرست نیز بازی کرد تا کاری کمدی را نیز به کارنامه خودش اضافه کند.

شبنم قربانی بازیگر نقش نائله در سریال عشق کوفی

بازی در نقش نائله در سریال عشق کوفی

قربانی در سریال عشق کوفی نقش دختری نازپرورده به نام نائله را بازی می‌کند که از خاندان عثمانی است و عاشق پسری به نام هلال با بازی سعید شریف می‌شود که ماجراهایی  شکل می‌گیرد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.