2024/05/02
۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۳ ارديبهشت
بیوگرافی سیلا ترک اوغلو بازیگر نقش ترکیه ای نقش دوعا در سریال شربت زغال اخته

بیوگرافی سیلا ترک اوغلو بازیگر نقش ترکیه ای نقش دوعا در سریال شربت زغال اخته

سیلا ترک اوغلو بازیگر مطرح ترکیه ای است که در سریال شربت زغال اخته نقش دوعا را بازی کرده است. زندگینامه او را بخوانید.

دوات آنلاین -نقش دوعا در سریال شربت زغال اخته یا حفظ آبرو، یکی از نقش های مطرح سیلا ترک اوغلو بازیگر شناخته شده ترکیه ای است. با بیوگرافی این بازیگر در ادامه آشنا شوید.

 

شروع بازیگری سیلا ترک اوغلو

سیلا ترک اوغلو روز 18 آوریل سال 1999 در ازمیر ترکیه به دنیا آمد. او تنها فرزند خانواده اش است و از کودکی به بازیگری علاقه داشت. به همین دلیل بعد از اخذ دیپلم تمام تلاش خودش را به کار بست تا وارد این عرصه شود و بالاخره هم موفق شد. این بازیگر هانده ارچل را بازیگر مورد علاقه خودش معرفی کرده است.

سیلا ترک اوغلو بازیگر نقش ترکیه ای نقش دوعا در سریال شربت زغال اخته

فیلم ها و سریال های سیلا ترک اوغلو

سیلا ترک اوغلو ابتدا سراغ تئاتر رفت. خودش در این باره گفته: این یک رویای بزرگ برای من بود. من باید تمام زندگی ام را تغییر می دادم. مجبور شدم ریسک کنم. وقتی برای اولین بار خودم را روی صفحه دیدم، با خودم گفتم “بله، فکر می کنم موفق شدم!. مهمتر از همه، غرور و هیجان خانواده ام باعث شد که این شغل را بهتر بپذیرم.

 

سیلا بازیگری در تلویزیون را از سال 2018 با بازی در سریال گریه نکن مادر و حضور به عنوان بازیگر مهمان آغاز کرد و در سال های 2019 و 2020 در دو سریال دشنام و سگوند نقش های مکمل را برعهده گرفت تا اینکه بالاخره در سریال امانت بازیگر نقش سحر شد.

 

اینگونه بود که سیلا به بازیگری مطرح تبدیل شد و سپس در سریال شربت زغال اخته به ایفای نقش پرداخت. او همچنین در یک مجموعه اینترنتی به نام ما فقط دوست هستیم به عنوان بازیگر مهمان حضور یافت.

سیلا ترک اوغلو بازیگر نقش ترکیه ای نقش دوعا در سریال شربت زغال اخته

بازی در نقش دوعا در سریال شربت زغال اخته

به نوشته سلام سینما سریال ترکی شربت زغال اخته یا حفظ آبرو داستان عاشقانه دارد و درباره‌ عشق دو جوان از دو خانواده با ارزش‌ها و تربیت‌های متفاوت است.

 

دوعا در این سریال عاشق پسری به نام فاتح می شود اما مادر او با این عشق مخالف است. در هر صورت دوعا و فاتح ازدواج می کنند و بعد از آن درگیر اتفاقات زیادی می شوند. سیلا ترک اوغلو به خوبی توانسته نقش دختری کم سن و سال و عاشق پیشه را بازی کند و مورد توجه قرار بگیرد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.