2024/04/27
۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
سریال باز کردن قفل رئیسم چند قسمت است، خلاصه داستان و بازیگران

سریال باز کردن قفل رئیسم چند قسمت است، خلاصه داستان و بازیگران

سریال باز کردن قفل رئیسم از جمله مجموعه های جذاب ساخت کره جنوبی است که می توانید آن را از طریق شبکه نمایش خانگی تماشا کنید.

دوات آنلاین -یکی از گزینه های جذاب برای علاقه مندان به سریال های کره ای مجموعه ای با نام باز کردن قفل رئیسم است که یک سریال تخیلی و کمدی است و وارد شبکه نمایش خانگی شده است.

عکسی از سریال کره ای باز کردن قفل رئیسم

خلاصه داستان سریال باز کردن قفل رئیسم

داستان سریال باز کردن قفل رئیسم درباره کیم سون جو است که مدیر عامل یک شرکت فناوری اطلاعات است. او توسط فردی ناشناس هدف حمله قرار می گرد و چاقو می خورد. کیم سون جو نمی داند به چه دلیل هدف سوء قصد قرار گرفته اما در همان شرایطی که با مرگ دست و پنجه نرم می کند، روحش داخل گوشی هوشمندش کشیده می شود. سپس مردی جوان که بیکار است این گوشی را پیدا می کند و بعد از این اتفاق زندگی اش به طور کامل دگرگون می شود.

 

بیشتر بخوانید: معرفی سریال کره ای ازدواج ممنوعه

 

تعداد قسمت های داستان سریال باز کردن قفل رئیسم

این سریال کره ای به کارگردانی لی چول ها محصول سال 2022 است و در 12 قسمت ساخته شده است که شما می توانید آن را از طریق شبکه نمایش خانگی دنبال کنید.

عکسی از سریال کره ای باز کردن قفل رئیسم

بازیگران سریال باز کردن قفل رئیسم

سو اون سو، پارک ونگ سانگ، جو جه یون، کیم سونگ اوه، یون بیونگ هی و آن نه سانگ بازیگران اصلی سریال باز کردن قفل رئیسم هستند که بازی های خوبی دارند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.