2024/05/10
۱۴۰۳ جمعه ۲۱ ارديبهشت
زندگینامه شایسته ایرانی بازیگر نقش منظر در سریال برف بی صدا می بارد

زندگینامه شایسته ایرانی بازیگر نقش منظر در سریال برف بی صدا می بارد

منظر در سریال برف بی صدا می بارد از میانه داستان وارد ماجرا شده است. به همین بهانه بیوگرافی شایسته ایرانی را بخوانید.

دوات آنلاین -شایسته ایرانی در سریال برف بی صدا می بارد عهده دار نقش منظر است. او را پیش از این نیز در فیلم ها و سریال های متعددی دیده بودیم. بیوگرافی این بانوی هنرمند در ادامه آمده است.

شایسته ایرانی بازیگر نقش منظر در سریال برف بی صدا می بارد

شروع کار هنری شایسته ایرانی

شایسته ایرانی که متولد دوم تیر سال 1358 است بعد از این که در دانشگاه آزاد در رشته نمایش تحصیل کردو مدرک کارشناسی گرفت به صورت حرفه ای و جدی وارد این عرصه شد. او که سابقه بازی در تئاتر را داشت در سال 1384 در فیلم آفساید بازی کرد و به این ترتیب اولین تجربه سینمایی خودش را کسب کرد.

 

او در این سال های در فیلم های موج سوم، آینه های رو به رو، امکان مینا به کارگردانی کمال تبریزی، فصل نرگس و کامیون ساخته کامبوزیا پرتوی بازی کرده است.

شایسته ایرانی بازیگر نقش منظر در سریال برف بی صدا می بارد

سریال های شایسته ایرانی

ایرانی سابقه بازی در سه فیلم تلویزیونی را دارد. سایه‌ها، نشانی لاله‌ها و ایراندخت اسامی این فیلم ها است اما اولین سریال تلویزیونی که این هنرمند در آن به ایفای نقش پرداخت مجموعه عید امسال بود که تولید سال 1388 به کارگردانی سعید آقاخانی است.

 

شایسته ایرانی در سال 89 در سریال ستایش بازی کرد و سپس در سال 97 به ایفای نقش در سریال ایراندخت پرداخت. دو سریال ترور خاموش و خانه امن از کارهای بعدی این بازیگر توانا است.

 

بازی در نقش منظر در سریال برف بی صدا می بارد

منظر در سریال برف بی صدا می بارد دختری جوان است که همراه مادرش زندگی می کند و بعد از مهاجرت گوهر از تهران با این زن وارد مراوده می شود. او دختری توانا و کوشا است و ویژگی های شخصیتی اش باعث می شود در پیشبرد داستان تاثیر داشته باشد. شایسته ایرانی با پذیرفتن نقش منظر از میانه سریال وارد این مجموعه شده است و می توانیم شاهد هنرنمایی او باشیم.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.