2024/05/17
۱۴۰۳ جمعه ۲۸ ارديبهشت
سریال روزهای ابدی چند قسمت است + ساعت پخش و تکرار از آی فیلم

سریال روزهای ابدی چند قسمت است + ساعت پخش و تکرار از آی فیلم

سریال روزهای ابدی مجموعه تاریخی است که روی آنتن شبکه آی فیلم می رود. با این سریال بیشتر آشنا شوید.

دوات آنلاین -سریال روزهای ابدی از جمله مجموعه های تاریخی است که به وقایع اول انقلاب اسلامی می پردازد. این سریال که اولین بار در سال 99 از شبکه یک پخش شد اکنون از شبکه آی فیلم تکرار می شود.

 

خلاصه داستان سریال روزهای ابدی

این مجموعه تاریخی با اتفاقات اواخر دی‌ماه ۱۳۵۷ شروع می‌شود و در نقطه ۱۳ آبان‌ماه ۱۳۵۸ به پایان می‌رسد. این مجموعه دربارهٔ تسخیر سفارت آمریکا و روایتی از به ایران آمدن کیت میلت در سال ۱۳۵۷ و وقایع بعد از انقلاب ۱۳۵۷ ایران است. در این مجموعه به فعالیت‌های مصطفی چمران و علی اصغر وصالی نیز توجه شده و از چهره‌های شاخص آن زمان به ابراهیم یزدی (وزیر امور خارجه وقت) نیز توجه دارد. همچنین درباره جریان‌های مجاهدین خلق و سایر گروه‌ها و درگیری‌هایشان اشاره شده‌ است...

عکسی از سریال روزهای ابدی

تعداد قسمت های سریال روزهای ابدی

روزهای ابدی به کارگردانی جواد شمقدری برای شبکه یک ساخته شد. این مجموعه در۴۳ قسمت پخش شد و هر قسمت آن حدود 50 دقیقه است.

عکسی از سریال روزهای ابدی

ساعت پخش و تکرار از شبکه آی فیلم

این سریال را می توانید هر روز ساعت 8 شب از شبکه آی فیلم تماشا کنید و دو نوبت تکرار آن نیز در ساعت های 4 صبح و 12 ظهر روز بعد است.

عکسی از سریال روزهای ابدی

بازیگران سریال روزهای ابدی

امین اسکندریان، احمد نجفی، حمید گودرزی، علیرام نورایی، صالح میرزاآقایی، جلیل فرجاد، رحیم نوروزی، زهرا سعیدی، امیرمحمد زند، محمد زارعی‌، فیلیپ ساپرکین، یلدا افشاری نیا، شهره لرستانی، هوشنگ توکلی، قاسم دهقان، ستی دیبا، ستاره طباطبایی و محمد جواد جعفر پور در این سریال بازی کرده اند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.