2024/04/27
۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
خواستگار قلابی 7 دختر دم بخت را فریب داد

خواستگار قلابی 7 دختر دم بخت را فریب داد

چندی قبل در اینستاگرام با کوروش آشنا شدم. مدتی که گذشت او به من ابراز علاقه کرد و پیشنهاد ازدواج داد تا این که او را به خانه ام راه دادم و ...

دوات آنلاین -مردی که با پرسه در شهرهای کشور دختران دم بخت را با وعده ازدواج فریب می داد و اموالشان را سرقت می کرد دستگیر شد.

 

طرح شکایت

به گزارش جوان، سرهنگ علی عزیزخانی، رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ توضیح داد: چندی قبل دختر جوانی با مرکز فوریتهای پلیس ۱۱۰ تماس گرفت و گفت که پول و طلاهایش سرقت شده است. او گفت: امروز وقتی از محل کارم به خانه برگشتم متوجه شدم که پول و طلاهایی که در خانه داشتم سرقت شده است.

 

بعد از مطرح شدن شکایت پرونده برای بررسی تخصصی به پایگاه هشتم پلیس آگاهی فرستاده شد. مأموران پلیس بعد از حضور در محل و بررسی صحنه سرقت فهمیدند که علائم تخریب روی قفل درهای ساختمان وجود ندارد و به احتمال زیاد سرقت از سوی فردی آشنا رقم خورده است.

 

تصاویر دوربین مداربسته نشان می داد که سارق مردی جوان است که با در دست داشتن کلید وارد شده و بعد از سرقت محل را ترک کرده است. دختر جوان بعد از دیدن تصویر آن مرد او را شناخت و گفت که اسمش کوروش است و خواستگارش است.

 

آشنایی اینستاگرامی

دختر جوان در توضیح بیشتر گفت: من اهل شهرستان هستم و از چند سال قبل به تهران آمدم و تنها زندگی می کنم. چندی قبل در اینستاگرام با کوروش آشنا شدم. مدتی که گذشت او به من ابراز علاقه کرد و پیشنهاد ازدواج داد. البته کوروش ساکن شهرستان بود و گفت که می خواهد همراه خانواده اش به تهران بیاید و از من خواستگاری کند. کوروش گفت که حاضر است به خاطر من برای زندگی و کار به تهران بیاید. چند روز که گذشت او تماس گرفت و گفت که به تهران آمده و می خواهد اینجا بماند. من هم حرفش را باور کردم و او را به خانه ام راه دادم. کوروش چند ساعتی مهمان من بود و اصلا فکرش را نمی کردم کلید خانه ام را سرقت کند و در نبود من به خانه ام برگردد و پول و طلاهایم را بدزدد.

 

در حالی که بررسی های پلیس درباره پرونده ادامه داشت شکایت های مشابهی به مأموران گزارش شد.

 

مشخصاتی که دختران جوان از متهم در اختیار پلیس گذاشته بودند با مشخصات کوروش مطابقت داشت بنابراین مشخص شد که او به این شیوه در حال فریب دادن دختران و سرقت از آنها است.

 

در شاخه دیگری از بررسی ها اطلاعات بیشتری درباره سوابق کوروش به دست آمد و معلوم شد که او به این شیوه در شهرهای مختلف از جمله چالوس، مشهد و اردبیل هم سرقت کرده است.

 

دستگیری خواستگار قلابی

با کامل شدن بررسی ها در این باره مأموران پلیس موفق شدند مخفیگاه کوروش را شناسایی و او را دستگیر کنند. متهم وقتی مورد تحقیق قرار گرفت به سرقت های سریالی به این شیوه اعتراف کرد.

 

سرهنگ کارآگاه عزیزخانی با بیان این که ارزش مالی پرونده در حال حاضر ۲۰۰میلیون تومان است، گفت: در حال حاضر هفت نفر از شاکیان شناسایی شده اند و تحقیقات پلیس برای شناسایی شاکیان بیشتر ادامه دارد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.