2024/05/19
۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
آیا مژگان در فصل چهارم سریال بچه مهندس بر می گردد

آیا مژگان در فصل چهارم سریال بچه مهندس بر می گردد

آیا مژگان دوباره به ایران بر می گردد و سراغ جواد می رود یا این که او برای همیشه از زندگی جوادی بیرون رفته است؟

دوات آنلاین -مرضیه در سریال بچه مهندس 4 برای دادن جواب مثبت به جواد جوادی تردیدهایی دارد. یکی از بزرگ ترین مشکلات او گذشته جواد و احتمال بازگشت مژگان است اما آیا این اتفاق رخ خواهد داد؟

 

گذشته مژگان و جواد در سریال بچه مهندس

این درست است که رابطه مژگان و جواد جوادی به دوران کودکی آنها برمی گردد اما از زمانی که مژگان به سرپرستی گرفته شد مسیر زندگی آنها تغییر کرد. مژگان به آمریکا رفت و در گذرزمان شخصیتش دگرگون شد. به گونه ای که وقتی به ایران بازگشت با مژگانی کاملا متفاوت با فرهنگی دیگر مواجه شدیم.

 

جواد در تمام آن سال ها پای عشقش مانده بود و حتی بعد از بازگشت مژگان سعی کرد دوباره دل او را به دست بیاورد اما مژگان علاقه به ماندن در ایران نداشت و گزینه او برای زندگی مشترک جواد نبود. همین هم باعث شد جواد او را فراموش کند و به مرضیه دل ببندد اما آیا نگرانی دکتر توفیقی درباره گذشته جواد به جا است؟

 

بیشتر بخوانید: آیا مرضیه و جواد در سریال بچه مهندس 4 با هم ازدواج می کنند

 

طبیعی است که دکتر توفیقی و مرضیه درباره گذشته جواد نگرانی هایی داشته باشند. بزرگ ترین دغدغه این است که او برای پر کردن جای خالی مژگان سراغ مرضیه رفته باشد اما خود جواد می گوید این طور نست و بی بی هم با شناختی که از جواد دارد عشق او را واقعی می داند.

 

در همین زمینه:  آخر سریال بچه مهندس 4 چه می شود

 

وقتی مژگان در مراسم سالگرد برای جواد دسته گل فرستاد ثابت شد ارتباط این دو به طور کامل قطع نشده است اما این به معنی وجود عشق نیست بلکه مژگان می تواند به عنوان دوست دوران کودکی جواد و برای تسلیت چنین دسته گلی را سفارش داده باشد.

 

احتمال بازگشت مژگان

مژگان به ایران بازنخواهد گشت. این را می توان تا حد زیادی با اطمینان گفت. فصل رابطه این دو شخصیت تمام شده و جایی برای زنده شدن ارتباط قدیمی دیگر وجود ندارد. جواد جوادی برای رسیدن به مرضیه تلاش می کند و به احتمال بسیار زیاد موفق هم خواهد شد. در ضمن نباید فراموش کنیم در فصل 4 سریال بچه مهندس اصولا بازیگری برای نقش مژگان در نظر گرفته نشده است.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
الینا 1400/11/18
بچه مهتدس خیلی خوبه
ناشناس 1400/10/26
بنظر من مژگان حقش بود که اخر فصل سوم فیلم دلش شکسته بشه چون اصلا قدر جواد به این خوبی رو نمیدونست مرضیه برای زندگی مشترک با جواد خیلی بهتره
الناز 1400/10/14
جواد جوادی فصل 3 چرا در فصل 4 بازی نکرد جواد جوادی فصل 3 بهتر بازی میکرد
ناشناس 1400/10/09
بنظرم جواد می بایست با مژگان ازدواج میکرد‌..قشنگی فیلم ب همین بود...ما منتطر لحطه ازدواج این دو بودیم...
ناشناس 1400/10/07
سلام اگه میشه مژگان تو بچه منهدس چهار حضور داشنه باشه
کوثر 1400/10/04
خیلی خوب بود ممنون
فاطمه موسوی 1400/09/19
سلام خوب هستید من خواهش میکنم مژگان رو در فصل چهارم بذارید چون طعم شیرین این سریال مژگان هست و جواد و کاشکی باهم ازدواج کنن و با مرضیه ازدواج نکنه چون جواد و مژگان خیلی وقته باهمن درسته؟انگار مژگان و‌ باباش آقای عباسی فقیر شدن؟ولی میدونین چون این دوتا زوج از کوچکی و کودکی باهم بودن و بهم میان تا مرضیه آخه مژگانم حق داره گناه داره...
بختیاری 1400/09/18
آیا مژگان در فصل 4با جواد ازدواج میکند ؟
ایمان باقر پور 1400/09/17
به نظر من فصل چهار نیازی نبود ولی پخش کردید بدمون نی مد ولی کاش جواد و مژگان به هم میرسیدنمن از بازی گرای نقش جواد و مژگان خیلی متشکرم چون خیلی خوب بازی کردن و واقعتش اینه که من خیلی گریه کردم به خاطر این فیلم از کارگردان این خوب هم متشکرم
فاطمه 1400/09/07
شاید مژگان توی فصل چهارم باشه شاید هم نباشه کی چی میدونه

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.