2024/04/28
۱۴۰۳ يکشنبه ۹ ارديبهشت
متن‌های خواندنی احسان علیخانی و سید بشیر حسینی داور برنامه عصر جدید در اینستاگرام

متن‌های خواندنی احسان علیخانی و سید بشیر حسینی داور برنامه عصر جدید در اینستاگرام

نگاه احسان علیخانی و سید بشیر حسینی به زندگی و وقایع پیرامون‌شان بسیار زیبا و ستودنی است. متن‌های اینستاگرامی آنها را بخوانید:

دوات آنلاین-احسان علیخانی و سید بشیر حسینی، مجری و داور برنامه عصر جدید با انتشار پست‌های اینستاگرامی دلنوشته‌ها و یادداشت‌های زیبا و قابل تاملی را منتشر کردند که خواندن آنها خالی از لطف نیست.

احسان علیخانی مجری برنامه عصر جدید

نوشته‌های احسان علیخانی

احسان علیخانی در یک پست اینستاگرامی نوشت: آرامش سهم کسانی نیست که دور از طوفان ها زندگی می کنند،،، بلکه سهم کسانیست که در کنار طوفان ها آرام زندگی می کنند.

 

مجری برنامه عصر جدید در پست دیگری نوشت: انسان یا زیر گذشته دفن می‌شود و یا از آن برای صعود به قله‌ موفقیت استفاده می‌کند، انتخاب دیگری وجود ندارد! اما این انتخاب در دست خودمان است...

عکسی که بشیر حسینی داور برنامه عصر جدید منتشر کرد

بشیر حسینی چه نوشت

سید بشیر حسینی داور عصر جدید نیز با انتشار عکس بالا متنی زیبا و مهم را منتشر کرد. ماجرا از این قرار است که یکی از مخاطبان دکتر حسینی تمام دادرایی‌اش را که 6 هزار تومان بود برای کمک به سیلزدگان استان سیستان و بلوچستان بخشید.

 

بشیر حسینی در واکنش به این اقدام مرد نیکوکار نوشت: میدونید خدا به چه کسی بی‌حساب میده؟به اونی که بی‌حساب هرچی داره به حساب خدا میریزه.

این شیش تومن چقدر می‌ارزه؟

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
.... 1399/04/03
خیلی تحت تاثیر قرار گرفتم
ناشناس 1399/02/09
واقعا آفرین باریکلا به توی با مرام
ناشناس 1398/11/22
خوش ب حال شما.با قلب های خالی از گردو غبار کینه و حسد واقعا خوشبخت همچین آدم های هستن🥰
ناشناس 1398/11/22
خوشبحال این جور آدما کاش همه‌ی آدما معرفت داشتن،کاش هوای بی‌پولارو داشتن ب قول گفتنی شکم سیر احوالی از شکم گشنه نمیپرسه😔😔 آفرین ب این دوستمون از بلوچ ک مرام‌ومعرفت خوشو نشون پولدارای از خود راضی داد😏😏
Ghazaℓ 1398/11/21
ای جان دلم آقای دکتر واقعا دیدگاهشون به زندگی با ارزش و قابل ستایش هستش،همیشه سلامت و موفق باشید دکتر عزیزم

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.