2024/05/17
۱۴۰۳ جمعه ۲۸ ارديبهشت
معرفی کامل سریال آخر خط‌+ خلاصه داستان و بازیگران

معرفی کامل سریال آخر خط‌+ خلاصه داستان و بازیگران

سریال آخر خط مجموعه‌ای طنز است که علی مسعودی معروف به علی مشهدی آن را کارگردانی کرده است.

دوات آنلاین-سریال آخر خط به کارگردانی علی مسعودی سریالی کمدی است که از شبکه سوم پخش می‌شود. این سریال به نوعی سریال اولین‌ها است به این معنی که اولین ساخته علی مسعودی محسوب می‌شود و اولین بار است که علی صبوری بازیگری در مجموعه تلویزیونی را تجربه می‌کند.

نمایی از سریال آخر خط

خلاصه داستان سریال آخر خط

سریال آخر خط  داستان دو پسرخاله است. مادر سیامک در دوران كودكی‌اش فوت كرده و او از همان موقع همراه با خاله و پسرخاله‌اش زندگی می‌كند. سیامك و فرامرز تقریبا هم‌سن‌وسال هستند. یكی‌شان فوق‌لیسانس الكترونیك و دیگری لیسانس مدیریت دارد.

 

همچنین فرامرز سه سال قبل به یكی از كشورهای آسیای شرقی رفته و شش ماه دوره ماساژ گذرانده و الان ماساژور است، اما این دو نفر هرجا كه برای كار می‌روند، دردسر درست كرده و بیرونشان می‌كنند و برای خانواده مایه دردسر هستند.

 

آخرین كاری هم كه كرده‌اند، این بوده كه می‌خواستند شاخ اینستاگرام شوند و از فضای مجازی پول دربیاورند. شاخ هم می‌شوند، اما چون تبلیغ سایت شرط‌بندی كرده بودند، دادستانی دستگیرشان می‌كند و به زندان می‌افتند و بعد از آن تصمیم به مهاجرت از کشور می‌گیرند.

 

سریال آخر خط چند قسمت است

آخر خط سریالی ۲۸ قسمتی است که علی مسعودی علاوه بر کارگردانی نگارش فیلمنامه آن را برعهده داشته و خودش هم در ان بازی کرده و مجید میرخان تهیه کننده آن است.

علی مسعودی معروف به علی مشهدی

علی مسعودی کیست

علی مسعودی را بیشتر با نام علی مشهدی می‌شناسیم و این هم به دلیل حضور او در برنامه خندوانه و استندآپ کمدی‌هایش است.

 

او  فیلم‌نامه‌نویس سریال‌های طنز است که اولین بار کارش را با مهران مدیری با نوشتن  چند آیتم از برنامه ساعت خوش در سال ۱۳۷۴ شروع کرد.

 

نوشتن فیلمنامه‌های «کوچه اقاقیا»، «یک و نیم هفته»، «سه در چهار» و بخش‌هایی از «آقا و خانم سنگی» از دیگر کارهای علی مسعودی است.

نمایی از سریال آخر خط

بازیگران سریال آخر خط

علی صبوری، شهین تسلیمی، کمند امیرسلیمانی، عباس جمشیدی فر، اشکان اشتیاق، داریوش سلیمی، امیر نوری، غزال وکیلی، مهسا باقری مهران رجبی و امیر غفارمنش  در این سریال بازی می‌کنند.

 

علی صبوری با شرکت در برنامه خندوانه و مسابقه خنداننده شو معروف شد. او در اینستاگرام هم بسیار فعال است. صبوری تولد  3 شهریور 1371 در شهر مشهد و متاهل اسـت.

 

اشکان اشتیاق را هم احتمالا یادتان است. او در سریال زیر آسمان شهر مهران غفوریان بازی کرده بود. اشتیاق متولد ۶ تیر ۱۳۶۳ تهران است و در رشته گرافیک در دانشگاه آزاد درس خوانده است.

 

ساعت پخش و تکرار سریال آخر خط

سریال آخر خط هر شب ساعت ۲۰:۴۵  از شبکه 3 پخش می‌شود و اگر خواستید تکرار آن را تماش کنید می‌توانید برای ساعت‌های  ۰۱:۳۰  بامداد ، ۱۰ صبح و ۱۴:۳۰ بعد از ظهر برنامه‌ریزی کنید.

 

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.