2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت

عکس‌های پاریسی دنیا مدنی

دوات آنلاین-دنیا مدنی که به پاریس سفر کرده بود مجموعه‌ای از عکس‌هایش در آنجا را به‌تدریج منتشر کرده است که برخی از آنها را به همراه عکس‌های تازه منتشر شده او در زیر می بینید. او برای عکسی که مقابل برج ایفل انداخته این متن را نوتشه است:

 

هر چی بزرگتر بشی رازهات هم بیشتر میشن. حرفها و خاطراتی که ساعت ها و روزها تکرار می کنم، مزه می کنم، لمس می کنم. خودم رو به روی خودم میشینم و برای خودم قهوه میریزم و شروع می کنم به تعریف کردن.از کوچک ترین جزئیات نگاه و لمس، تا تپش لعنتی که لوم داده براش. یه لحظه هایی هم هست که هیچ کس محرم نیست برای شریک شدن توش. فقط تجربه اش می کنی و میذاری تو قفسه ی خاطرات محرمانه‌ی قلبت که بهت یاد داده این رازها قشنگیش به بکر بودنه به اینه که هرروز خاکش رو بگیری مرورش کنی نفسش بکشی و باز بذاریش سر جاش. من، متاسفانه یا خوشبختانه فقط با بعضی از خاطراتم زنده ام. با اون لحظه هایی که من بودم و اون و شاهد بود خدایی که چه قدر بکر بودیم و عاشقانه.

12jav.net

 

عکس‌های پاریسی دنیا مدنی

 

عکس‌های پاریسی دنیا مدنی

 

عکس‌های پاریسی دنیا مدنی

 

عکس‌های پاریسی دنیا مدنی

 

عکس‌های پاریسی دنیا مدنی

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.