2024/04/27
۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
نظر مردم درباره سریال از یادها رفته ؛مخالفان  و موافقان چه می‌گویند؟

نظر مردم درباره سریال از یادها رفته ؛مخالفان و موافقان چه می‌گویند؟

این‌که می‌گویند سریال از یادها رفته شبیه به شهرزاد است، اصلا درست نیست. اصلا این دو سریال چه ربطی به هم دارند؟

دوات آنلاین-سریال از یادها رفته اگرچه مورد توجه تعداد زیادی از مخاطبان قرار گرفته  اما نظرات درباره آن متفاوت است و بینندگان نقدهایی را به آن وارد می‌دانند. نظرات چند نفر از بینندگان سریال از یادها رفته را بخوانید:

 

حامد صمیمی نظر داده است: بزرگ‌ترین مشکل این سریال بازی‌های بازیگران است. نه هلیا امامی و نه رضا یزدانی بازیگر حرفه‌ای نیستند و بازی‌هایشان خیلی مصنوعی است. بهترین بازی برای حسین یاری و رسول نجفیان است. ای کاش برای آن دو شخصیت دیگر هم از بازیگران بهتری کمک می‌گرفتند. مثلا به نظرم محمدرضا فروتن اگر به جای رضا یزدانی بازی می‌کرد خیلی خوب بود.

 

مخاطب دیگری از شهرستان البرز استان قزوین نوشته است: سریال خیلی شبیه شهرزاد است. همان عشق و عاشقی و همان دوره تاریخی. اصل ماجرا همان است اما اصلا به‌خوبی شهرزاد ساخته نشده و نسبت به آن خیلی ضعیف‌تر است.

 

حمید فرهی نظری خلاف این مخاطب دارد و نظر داده است: این‌که می‌گویند سریال از یادها رفته شبیه به شهرزاد است، اصلا درست نیست. اصلا این دو سریال چه ربطی به هم دارند؟ درست است که هر دو سریال در یک دوره تاریخی اتفاق می‌افتد اما حرف آنها و داستان‌شان فرق‌های زیادی با هم دارد.

 

ندا-خ معتقد است: آخر سریال از همان اول معلوم بود. معلوم است که مهربانو با خسرو خان ازدواج می‌کند و به شهرستان می‌رود. مهراد هم به هیچ جا نمی‌رسد. او یک ظالم است که باید نتیجه ظلم‌هایش را ببیند و زندگی‌اش ویران شود.

 

سوسن نوشته است: سریال‌هایی مثل از یادها رفته خیلی خوب هستند چون نشان می‌دهند ایران در گذشته چه شرایط بدی داشت. چند خانواده پولدار و بانفوذ هر کاری دل شان می‌خواست می‌کردند و زندگی مردم دست آنها بود. فساد هم همه جا بود. به خاطر قدرت سر همدیگر را می‌بریدند و به مردم کوچه و بازار زور می‌گفتند و حق‌شان را می‌خوردند. خوب است که مردم با اینها آشنا شوند و بدانند در گذشته چه خبر بوده است.

 

محسن کرمی نظر داده است: عاشق این سریال هستم. مخصوصا ترانه‌های وسط آن که خود رضا یزدانی می‌خواند. ای کاش تیتراژ آخر فیلم را هم خودش می‌خواند این طوری جذاب‌تر بود.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
عرفان 1400/02/04
هر فیلم و سریالی که استاد حسین یاری توش بازی کرده باشه فوق العاده ست سوپراستار واقعی سینمای ایران
فاطمه 1399/06/12
به نظر من سریال حرف نداشت من به تازگی این سریال رو دیدم مخصوصا بازی اقای حسین یاری خدا عمر طولانی و با عزت به خودش و خانواده محترمش بده سلامت باشن
فرید 1398/07/21
متأسفانه این سریال بدترین زمان ممکن پخش شد.این سریال هیچ ربطی به ماه مبارک رمضان نداشت. این سریال یکی از سریال هایی بود که از شبکه پنج به شبکه یک انتقال یافت. شبکه پنج قرار بود این سریال را پنج شنبه و جمعه پخش کند.شاید اگر این سریال پنج شنبه و جمعه پخش میشد بهتر دیده می شد.شاید هم نه.بعضی سریال ها که موضوع آن ها مثل از یادها رفته است هر زمانی پخش شود پر بیننده است.اما سریالی مانند سارق روح که از شبکه پنج پخش شد موضوع سریال یک موضوع امنیتی بود و نباید جمعه ها پخش می شد. زمانی که این سریال در شبکه پنج تولید می شد می گفتند که این سریال دو فصل ۲۵ قسمتی دارد. فصل دوم از یادها رفته هنوز ساخته نشده است.امیدوارم فصل دوم این سریال زمان بهتری پخش شود.
هدی 1398/03/14
خیلی سریال بدرد نخوریه واقعا افتضاحست، هر جاشو نگاه کنی یه ایراد داره، اولن اینجور سریالا بدرد ماه رمضان نميخوره تاریخی شکنجه جنگ دعوا اصلا معلوم نیست زمان کدوم شاه، دومٱ چرا باید بازیگر دندون مصنوعی بزاره دلیلش چیه،سومن چرا تو فیلم از الفاظ بد استفاده میکنن، که بگه زن هرچی هست بازم کنیزه یا افسار بنداز گردن زن با خودش بکشونش این یه نوع توهین به زنان چهارم شباهت زیادی با شهرزاد داره از اونجایی که اون تاریخی بوده خان،داشتن، رعیت، ندیمه، عمارت، وچیزای دیگه حالا عشق و عاشقیش بماند،بااینحال شهرزاد کجا این کجا حالا نقش بازیگرا به کنار. رضا یزدانی بدرد همون خوانندگی میخوره تا فیلم، چقدرم مصنوعی بازی میکنه مخصوصا وقتی عصبانی میشد.روز به روز سریالا بدتر میشن حیف از پول و هزینه که خرج اینا میکنن.
الی 1398/03/01
مسخرس
مینا 1398/03/01
متاسفانه من این سریال را تماشا نمیکنم چون بعد از افطار مشغول آشپزی و کارهای دیگر هستم اما همسرم می گوید سریال خوبی است و موضوعش جالب است. امیدوارم در اولین فرصت موفق به دیدن تکرارش بشوم.
ناشناس 1398/02/31
این سریال بیشتر شبیه سریال شهرزاد است. هم موضوعش به سریال شهرزاد شباهت دارد و هم لباس پوشیدن بازیگران. کاش کمی بکر تر و متفاوت تر ساخته میشد.
شیوا 1398/02/30
باسلام.سریال ازیادها رفته بسیار جذاب و دیدنی است،به اتفاق خانواده هرشب انرا تماشا میکنیم،ترانه اخر سریال رو خیلی دوست دارم،اقای اشرفزاده به زیبایی ان را خوانده اند.من هم علاقمند هستم که مهربانو با خسرو ازدواج کند😍نقش خسرو مهرگان را دوست دارم.
مریم 1398/02/30
با سلام.متاسفانه بازیگران نقش مهربانو و مهراد خوب بازی نمی کنن.مخصوصا وقتی میخوان احساسی بازی کنن.

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.