2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
ماجرای قتل زن آمریکایی در تهران

ماجرای قتل زن آمریکایی در تهران

روز حادثه من با دستھایم او را خفه کردم و آرش نیز به من کمک کرد. حالا سخت پشیمانم و تقاضای عفو وبخشش دارم.

دوات آنلاین-پرونده پسرجوان ایرانی که زنی آمریکایی را به قتل رسانده‌ بود به اجرای احکام فرستاده شد و در صورتی که او نتواند رضایت اولیای‌دم را جلب کند قصاص خواهد شد.

 

به گزارش دوات آنلاین اواخر بھمن  سال 90 ،بود که همسر زنی آمریکایی به پلیس خبر داد همسرش گم شده‌ است.

 

این مرد گفت: مقیم آمریکا ھستم. سالھا پیش برای کار راھی واشنگتن شدم و در آنجا با دختری آمریکایی به نام کاترین آشنا شدم. وقتی دیدم که او زن زندگی است با او ازدواج کردم و صاحب فرزند هم هستیم.

 

وی افزود: چند ماه پیش ھمسرم برای دیدن اقوامم به تھران آمد. ھفته گذشته بستگان با من تماس گرفتند و گفتند چند روزی است که کاترین با خودرویش از خانه بیرون رفته و دیگر بازنگشته است.وقتی ماجرای ناپدید شدن ھمسرم را از اقوامم شنیدم، خیلی نگران و دلواپس شدم. بلافاصله با نخستین پرواز به تھران آمدم و حالا 18 روز از گم شدن کاترین می‌گذرد و نگران ھستم که گرفتار سرنوشت شومی شده باشد.

 

با اعلام شکایت این مرد، تیمی از کارآگاھان پلیس مأموریت یافتند تا برای ردیابی زن آمریکایی دست به تحقیق بزنند. مأموران در جریان بررسی‌ھای میدانی پی بردند که کارت سوخت خودروی زن گمشده مورد استفاده قرار گرفته است.

 

پلیس با بررسی فیلم‌ھای دوربین مداربسته جایگاه سوخت متوجه شد دو پسر جوان خودروی کاترین را دزدیده‌اند که ھمین کافی بود تا این دو پسر دستگیر شوند.

 

آرش و حامد در بازجویی‌ھا از راز جنایت ھولناک خود پرده برداشتند و به قتل زن آمریکایی اعتراف کردند.

 

آرش در بازجویی ھا گفت: روز 12 بھمن  سال 90  در سیدخندان من و حامد دست به این قتل زدیم. حامد دستش را دور گردن آن زن انداخت، کاترین تقلا کرد، دستش را روی بوق گذاشت تا از خودروھای عبوری و رھگذران کمک بخواھد. سرانجام حامد با دستھایش او را خفه کرد. سپس با خودروی خودش جسد را بیابان‌ھای اطراف تھران بردیم و آنجا رھا کردیم و پول و خودرویش را به سرقت بردیم.

 

با اعترافات آرش، حامد نیز در بازجویی‌ھا قتل زن آمریکایی را به گردن گرفت و حرف‌ھای آرش را تأیید کرد.

 

با اعترافات این دو پسر جوان پلیس جنایی جسد کاترین را ردیابی کرد. حامد که عامل اصلی قتل است در شعبه 71 دادگاه کیفری تحت محاکمه قرار گرفت.

 

در ابتدای جلسه شوھر کاترین در جایگاه ایستاد وتأکید کرد فرزندانش برای قاتل مادرشان درخواست قصاص کرده‌اند و خودش نیز شکایت دارد.

 

سپس متهم ردیف اول در جایگاه قرار گرفت و گفت: روز حادثه من با دستھایم او را خفه کردم و آرش نیز به من کمک کرد. حالا سخت پشیمانم و تقاضای عفو وبخشش دارم.

 

آرش که با اتھام معاونت در قتل روبه‌رو است گفت: زمانی که می‌خواستیم از کاترین زورگیری کنیم او مقاومت کرد. وقتی چاقویی که در دست حامد بود را دید، از شدت ترس بیھوش شد. آنجا بود که حامد با دست‌ھایش وی را خفه کرد، وقتی مطمئن شدیم او را کشته‌ایم جسدش را رھا کردیم. آن زمان من 20 سال سن‌داشتم و آرش 21 سال. باور کنید نفھمیدیم چه کار می‌کنیم. حالا به‌شدت پشیمان ھستیم.

 

در ادامه تحقیقات ھمسر کاترین گفت: زمانی که من با کاترین ازدواج کردم وی مسلمان شد او قبل از ازدواجمان مسیحی بود اما در ایالتی که پیمان زناشویی بستیم، مسلمان شدن او ثبت شده است.

 

در نهایت قضات،حامد را به خاطر قتل عمد به قصاص نفس و آرش را به خاطر معاونت در قتل به زندان محکوم کردند و رای صادره مورد تایید دیوان عالی کشور قرار گرفت.

 

با انجام مراحل قانونی پرونده حالا آماده اجرای حکم شده و در صورتی‌که متهم موفق به جلب رضایت نشود این حکم اجرا خواهد شد.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.