2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
افشای انگیزه قتل طلبه همدانی

افشای انگیزه قتل طلبه همدانی

تنها سرنخ پلیس از همدست قاتل، یک سایه بود که ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی و یکسری کارهای پیچیده فنی این فرد را شناسایی و دستگیر کردند.

دوات آنلاین-پرونده قتل طلبه همدانی با کشته شدن قاتل در درگیری با پلیس بسته نشده و تحقیقا در این رابطه همچنان ادامه دارد.

 

یکی از مهم‌ترین موضوعات در این پرونده این است که بهروز حاجیلو با چه انگیزه‌ای این روحانی میانسال را به شهادت رساند. پیش از این اعلام شده بود مرد شرور و طلبه همدانی در یک محله زندگی می‌کردند بنابراین احتمال شناخت قبلی در این جنایت قوت گرفته بود اما اکنون همدست متهم اعترافات تازه‌ای کرده است.

 

رییس پلیس آگاهی استان همدان درباره دستگیری فرد دومی که در خودروی قاتل حضور داشت بیان کرد: تنها سرنخ پلیس از این فرد، یک سایه بود که ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی و یکسری کارهای پیچیده فنی این فرد را شناسایی و دستگیر کردند.

 

سرهنگ زارعی ادامه داد: با توجه به اینکه سرنشین این خودرو با این باور که رد پایی از خود به جا نگذاشته آزادانه می گشت اما پلیس او را شناسایی کرد و به دام انداخت.

 

وی در ادامه گفت: به گفته این فرد، قاتل طبق نقشه از پیش تعیین شده تنها قصد ایجاد رعب و وحشت و مطرح کردن خود را داشت و شلیک به طرف طلبه همدانی جزو نقشه نبود.

 

سرهنگ زارعی ادامه داد: قاتل با این کار، قصد کسب یک جایگاه کاذب در بین اراذل اوباش را داشت تا به این وسیله معروف شده تا بتواند به کشور دیگر فرار کند

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.