2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
محاکمه خانم معلم به اتهام ربودن شوهر صیغه‌ای سابق

محاکمه خانم معلم به اتهام ربودن شوهر صیغه‌ای سابق

شاکی:مدتی پیش با خانمی معلم به نام مرجان آشنا شدم و او را به عقد موقت در آوردم، اما پس از مدتی به خاطر ناسازگاری از هم جدا شدیم.

دوات آنلاین-خانم معلم که متهم است با همدستی دو مرد جوان همسر صیغه ای سابقش را ربوده و او را به شدت كتك زده است پای میز محاکمه از خود دفاع کرد.

 

به گزارش جام جم، اواخر سال ۹۶ مرد جوانی به نام هومن به پلیس آگاهی پاکدشت رفت و از يك معلم که پیشتر همسر صیغه ای وی بود شکایت کرد.

 

وی گفت: مدتی پیش با خانمی معلم به نام مرجان آشنا شدم و او را به عقد موقت در آوردم، اما پس از مدتی به خاطر ناسازگاری از هم جدا شدیم. او به تازگی با مرد جوانی به نام حبیب آشنا شده و با او نامزد کرده است. چند روز قبل او همراه حبيب و يك مرد غریبه مرا ربودند و داخل ماشین در حاشیه پاکدشت به شدت كتك زدند، مرجان نظاره گر این ماجرا بود و نگاه می کرد تا دو مرد جوان به وظیفه شان به خوبی عمل و مرا تنبیه کنند. آنها پس از چند ساعت کتک زدن مرا رها کردند که به بیمارستان رفتم و آنجا بیهوش شدم و بعد از چند روز به هوش آمدم، من در این ماجرا آسیب زیادی دیدم و از ناحیه سر وصورت و پا دچار جراحت شدم. به همین خاطر از آنها شکایت دارم.

 

با شکایت این مرد، زن جوان همراه نامزدش و دوست وی به اتهام آدم ربایی و ضرب و جرح بازداشت شدند.

 

آنها در شعبه ۱۲ دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه ایستادند.

 

در این جلسه شاکی به تشریح شکایتش پرداخت و گفت: من از دو مرد جوان و همسر صیغه ای سابقم شکایت دارم و از آنها دیه می خواهم.

 

سپس مرجان در جایگاه ویژه ایستاد و منکرا تهاماتش شد. وی گفت: من معلم هستم، مدتی قبل به عقد موقت هومن درآمدم، اما به خاطر اختلاف نظر تصمیم گرفتیم از هم جدا شويم، اما او دست از سرم برنمیداشت و مدام برایم مزاحمت ایجاد می کرد، حتي يك روز به مدرسه محل کارم آمد و پشت سرم حرف های ناشایست زد. آخرين بار وقتی متوجه شد با حبيب نامزد کرده و قصد ازدواج دارم سراغ او رفت و پشت سرم حرف زد. به همین خاطر آن روز همراه نامزدم و دوست او مقابل مغازه اش رفتیم و از او خواستیم تا حرف هایی را که پشت سرم زده يك بار دیگر مقابل خودم بگوید، اما قبول نکرد، ما از او خواستیم از مغازه اش بیرون برویم و داخل ماشین صحبت کنیم. او هم قبول کرد و همراهمان آمد و ادعا کرد چنین حرف هایی را پشت سرم نزده و نامزدم دروغگوست، به همین خاطر حبیب که عصبانی شده بود به او لگد زد و او را از ماشین بیرون انداخت. ولی حالا به خاطر کینه ای که از ما به دل گرفته عليه ما شکایت کرده تا ما را به دردسر بیندازد.

 

این زن ادامه داد: او می خواهد از ما باج بگیرد. حتی در اداره آگاهی هم پیشنهاد داده بود در برابر دریافت ۳۰ میلیون تومان حاضر به رضایت است.

 

سپس حبیب به دفاع پرداخت و گفت: من هیچ ضربه ای به هومن نزدم. او به دروغ ادعای آدم ربایی و ضرب و جرح را علیه ما مطرح کرده و می گوید ما او را تا سر حد مرگ كتك زده ایم تا از مرجان و من انتقام بگیرد.

 

سپس متهم ردیف سوم در جایگاه ویژه ایستاد و گفت: من در این ماجرا فقط نظاره گر بودم و دیدم دوستم با لگد چند ضربه به شاکی زد.

 

با پایان دفاعیات متهمان، هیات قضایی وارد شور شد تا رای صادر کند.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.