2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
طالع‌بینی ازدواج دختران و پسران متولد اسفند ماه

طالع‌بینی ازدواج دختران و پسران متولد اسفند ماه

تاکنون به اثبات نرسیده که ماه تولد می‌تواند معیاری برای ازدواج باشد و این طالع‌بینی‌ها بیش از آن‌که جنبه علمی داشته باشند سرگرمی محسوب می‌شوند

دوات آنلاین-بعضی‌ها به طالع بینی ماه تولد خیلی باور دارند و چنین باوری ریشه در این موضوع دارد که متولدین هر ماه ویژگی‌های شخصیتی خاص خودشان را دارند اما تاکنون به اثبات نرسیده که ماه تولد می‌تواند معیاری برای ازدواج باشد و این طالع‌بینی‌ها بیش از آن‌که جنبه علمی داشته باشند سرگرمی محسوب می‌شوند. به هر حال طالع بینی ازدواج دختران و پسران متولد اسفند ماه را بخوانید:

 

اسفند با فروردین :( متوسط ) ازدواج متولدین این ماه ها با یکدیگر متوسط است ولی ممکن است پیوند خوبی باشد.

 

اسفند با اردیبهشت :( خوب ) ازدواج متولدین این ماه ها با یکدیگرخوب است و این زوجین افرادی تو دار و بسیار محتاط و توانایی سازگاری را دارند.

 

اسفند با خرداد :(بد ) ازدواج متولدین این ماه ها با یکدیگر بد است زیرا آن ها خیال باف و رویاپرداز مرموز هستند و تفاهم چندانی با همدیگرندارند.

 

اسفند با تیر :( بسیار خوب ) ازدواج متولدین این ماه ها با یکدیگر پیوندی بسیار خوب همراه عشق و علاقه و با تفاهم کامل است.

 

اسفند با مرداد :(خوب ) ازدواج متولدین این ماه ها با یکدیگربسیار مناسب در برآوردن نیازهای عاطفی یکدیگراست.

 

اسفند با شهریور :( خوب ) ازدواج متولدین این ماه ها با یکدیگرخوب است زیرا این افراد بسیار با صبر و حوصله هستند که باعث تفاهم در زندگی میشوند.

 

اسفند با مهر :( بسیار خوب ) ازدواج متولدین این ماه ها با یکدیگرپیوندی موفق است چون از نظر عاطفی با هم سازگار و هماهنگ هستند.

 

اسفند با آبان :( بد ) ازدواج متولدین این ماه ها با یکدیگربد است زیرا یکی آرمان گرا و عاشق پیشه دیگری با اعتماد به نفس کافی می باشد.

 

اسفند با آذر :( متوسط) ازدواج متولدین این ماه ها با یکدیگردر حد متوسط است زیرا یکی با صراحت لهجه و سخنان کنایه آمیز و دیگری بسیار عاطفی میباشد.

 

اسفند با دی :( متوسط ) ازدواج متولدین این ماه ها با یکدیگردر حد متوسط است زیرا یکی اهل حساب و کتاب دیگری احساساتی و عاشق پیشه است.

 

اسفند با بهمن :( خوب ) ازدواج متولدین این ماه ها با یکدیگرخوب است زیرا یکی روشن فکر و اهل منطق دیگری با احساس و عاطفه و مکمل همدیگرهستند.

 

اسفند با اسفند :( بد ) ازدواج متولدین اسفند با یکدیگربه خاطر زودرنجی و حساس بودن ممکن است بد باشد.

 

منبع: namnak.com

 

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.