2024/04/16
۱۴۰۳ سه شنبه ۲۸ فروردين
تذکر پدرانه کارگردان «گشت ارشاد» به ریحانه پارسا

تذکر پدرانه کارگردان «گشت ارشاد» به ریحانه پارسا

خترم ليلا ... دخترم ريحانه ... سلام ، موفقيتت را در سريال پدر تبريك مي‌گويم، به بهانه اين تبريك بگذار بگويم كه ... هيچكس حق قضاوت تو را ندارد، هيچكس جز خودت، قضاوت كار ساده اى نيست ، كار سختى ست كه اينروزها براى بسيارى سهل شده است...

دوات آنلاین-سعید سهیلی به ریحانه پارسا توصیه کرد تا به قضاوت هایی که درباره اش می شود توجهی نکرده و به مسیر پیش رویش توجه کند. به او گفت که تعاریف حامد عنقا و بهرنگ توفیقی زلال و دلسوزانه است.

 

سعید سهیلی کارگردان «گشت ارشاد» با انتشار تصویری از ریحانه پارسا در اینستاگرام، توصیه‌هایی به او کرد که این شرح است: «دخترم ليلا ... دخترم ريحانه ... سلام ، موفقيتت را در سريال پدر تبريك مي‌گويم، به بهانه اين تبريك بگذار بگويم كه ... هيچكس حق قضاوت تو را ندارد، هيچكس جز خودت، قضاوت كار ساده اى نيست ، كار سختى ست كه اينروزها براى بسيارى سهل شده است ، اما چه سهل و چه سخت، چه خوب و چه بد، چه درست و چه نادرست، لااقل من اين كار را بلد نيستم، نه بلدم و نه مى‌پسندم.

 

اما ميتوانم پدرانه بگويم كه ... بيا و اين روزهاى شيرين زندگيت را تلخ نكن، بيا و پشت سرت را فراموش كن ، بيا و به روبرو خيره شو ، به روبرو ... به آينده ... به افق هاى دور ... به روزهاى بهتر ، از محبت ها غره و از بى مهرى ها مأيوس مشو ، بدان كه در ميانه اين هياهوى بيشمار ... بسيارى تو را دوست دارند.

 

اما مهر دو نفر از جنس ديگرى ست، متفاوت از همه ، هيچكس به اندازه آقاى عنقا و آقاى توفيقى تو را دوست ندارد ، بلاشك تعريف آنان زلال است و دلسوزيشان صادقانه، اما يك نفر ديگر هم هست، هواخواهى كه بيشتر از آن دو ... و بهتر از همه "هوايت" را دارد ، پس زلفت را به لطفش گره بزن و به روبرو خيره شو ، به آينده ، به افق هاى دور ، به روزهاى بهتر ، دخترم ريحانه ... دخترم ليلا ... خدانگهدارت ، همه جا ... همه وقت ... هميشه.»

منبع: خبر آنلاین

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.