2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
حقه‌ای ساده برای خوش‌تیپی
یک طراح راهی ارزان برای ست کردن لباس پیشنهاد می‌دهد:

حقه‌ای ساده برای خوش‌تیپی

در ست کردن لباس تکنیکی به نام حقه تک رنگ وجود دارد که بسیار کارآمد است. در این تکنیکدر بیشتر قسمت‌های لباسی که به تن دارید از رنگ خنثی استفاده شده‌ است و فقط یک قطعه از لباس شما رنگی خاص دارد.

دوات آنلاین-قرار نیست همه آدمها رنگ شناسی بدانند اما بهتر است همه آدمها خوش پوش باشند، این امر فقط به رنگ شناسی و ترکیب رنگها مرتبط نیست به خیلی از عوامل بستگی دارد مثلا بودجه‌ای که شما در ماه برای خرید لباس و کفش در نظر می‌گیرید. با توجه به شرایط اقتصادی حال حاضر امکان اینکه بتوانیم لباس های فراوانی بخریم و دغدغه ما برای ست کردن آنها کمتر باشد وجود ندارد اما خوش‌پوشی هیچ وقت نباید فراموش شود.

 

نازی امینی طراح مد و لباس پیشنهاد می‌کند از تکنیک حقه تک رنگ استفاده کنید. او به دوات آنلاین می‌گوید:

 

در ست کردن لباس تکنیکی به نام حقه تک رنگ وجود دارد که بسیار کارآمد است در این تکنیک در بیشتر قسمت‌های لباسی که به تن دارید از رنگ خنثی استفاده شده‌است و فقط یک قطعه از لباس شما رنگی خاص دارد.

 

مثلا می‌توانید شلوار و کت سیاه بپوشید و از تی‌شرت بنفش یا آبی فیروزه‌ای استفاده کنید.

می‌توان بخش‌های مختلف لباس را خاکستری کرد و از رنگ زرشکی برای یک قطعه لباس استفاده کرد.

 

تکنیک حقه تک رنگ شکست دید را به وجود می‌آورد و باعث می‌شود که در نظر بیننده فردی با دیزاین مناسب به نظر برسید. بنابراین زمانی که قصد دارید لباس بخرید حتما نباید همه آن را با رنگهای مختلف ست کنید. بهتر است بخش عمده لباس شما از رنگ خنثی باشد مثلا شلوارهای شما می‌تواند رنگ خنثی داشته باشد. کت شما هم همینطور اما تی‌شرت را که ارزانتر است متنوع‌تر انتخاب کنید.

 

موقع خرید باید به این مساله دقت کنید که قطعه‌ای از لباس که گران تر است را با رنگی خنثی انتخاب کنید چون چند تی‌شرت را می‌توانید به راحتی با آن بپوشید.

 

با این روش دیگر لازم نیست ساعتها وقت بگذارید و همه رنگها را با هم ست کنید. خیلی سریع و آسان با هزینه‌ای کم می‌توانید لباس هایتان را ست کنید و راحت بپوشید.

 

سفید، کرم، طوسی، مشکلی و سرمه‌ای و قهوه ای رنگهایی هستند که بالاترین میزان هم‌خوانی و هماهنگی با دیگر رنگها را دارند، بنابراین بهتر است یکی از لباس هایتان را از این رنگها انتخاب کنید. مثلا شلوارتان اگر از این رنگ باشد می‌توانید پیراهن‌های متفاوتی با آن بپوشید اما اگر شلوار شما رنگی مانند سبز یا قرمز داشته باشد حتما باید بگردید و پیراهن مناسب آن را خریداری کنید.

 

تکنیک حقه تک رنگ یکی از بهترین روش‌هاست و من پیشنهاد می‌کنم خانم‌ها و آقایان در لباسهای اصلی و گران مانند مانتو، کت، شلوار، و کفش از رنگهای خنثی انتخاب کنند و لباسهای دیگر مانند تی‌شرت، پیراهن، روسری را از رنگهای متنوع غیر خنثی زیرا این لباسهای ارزانتر هستند و خریداری آنها راحتتر است.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.