2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
بیوگرافی کامل لیندا کیانی

بیوگرافی کامل لیندا کیانی

خیلی احساس خوشبختی دارم، چرا که سایه مادرم بالای سرم است، همه با هم هستیم و هر شب که می‌خوابم خدا را شکر می‌کنم و از بودن همه خانواده در کنار هم احساس خوشبختی دارم.

دوات آنلاین-بدون هیچ مقدمه‌ای با زندگی خصوصی و حرفه‌ای لیندا کیانی بیشتر آشنا شوید و قبل از هر چیز بدانید او یکی از هواداران پر و پا قرص تیم ملی فوتبال کشورمان است و در جام جهانی ۲۰۱۴ در برزیل و ۲۰۱۸ در روسیه برای حمایت از تیم ملی حضور داشت.

 

لیندا کیانی متولد ۲۳ شهریور ۱۳۵۹ در آبادان است. او در یک خانواده پرجمعیت بدنیا آمد. ۴ برادر و یک خواهر دارد.

فارغ التحصیل فوق لیسانس رشته فلسفه است. خودش می‌گوید: در کودکی تنها دغدغه فکری ای که داشتم وجود خدا بود

 

شب و روز را دنبال چگونگی وجود خدا می گشتم، هزار سوال بی جواب در اینباره داشتم که هیچ کس پاسخی برای آنها نداشت. او برای همین به سمت فلسفه رفت تا جواب سوالاتش را بگیرید.

 

شانس بازیگری در کودکی

 

او می‌گوید: فکر می کنم ۹ سالم بود که یکی از دوستانم من را به جشن تولدش دعوت کرد برای رفتن به تولد دوستم آماده شده بودم که خیلی اتفاقی برنامه مان تغییر کرد و قرار شد که همراه مادرم به یک مهمانی دیگر بروم البته خیلی اصرار کردم که همراه مادرم نروم ولی فایده ای نداشت و در نهایت مجبور به رفتن شدم. از خانه که خارج شدیم یک گروه فیلم برداری مشغول کار بودند ظاهرا این گروه دنبال دختری هم سن و سال من بودند برای همین به محض اینکه من را دیدند با مادرم صحبت کردند و آدرس و شماره تلفن منزل را در اختیارشان قرار دادیم اتفاقا همان زمان چندین عکس هم از من گرفتند. مادرم آن موقع خیلی خوشحال شد اما قسمت اینطور بود که قبل از تماس گروه فیلم برداری آدرس ما تغییر کند و آنها دیگر دسترسی به من نداشته باشند.

 

شروع بازیگری

 

کیانی فعالیت هنری خود را با حضور در کلاس های بازیگری زیر نظر استادانی چون محمدرضا شریفی نیا و آزیتا حاجیان شروع کرد و با معرفی آقای شریفی نیا به سریال ساعت شنی در سال ۱۳۸۶ در نقش مهتاب برای اولین بار به ایفای نقش پرداخت.

 

شایعه

 

مدتی پیش شایعه ازدواج لیندا کیانی با ایمان حضرتی به گوش رسید که تکذیب شد.

حضور در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل

 

لیندا کیانی با همراهی هنرمندانی که به برزیل سفر کرده بودند در جام جهانی فوتبال ۲۰۱۴ برزیل با حضور در ورزشگاه آرنا دا بایشادا در شهر کوریتیبا تماشاگر اولین بازی ایران در جام جهانی بودند. حریف ایران در این بازی نیجریه بود.

 

مصاحبت با حسین پناهی

 

او می‌گوید: یکی از بهترین احساسهایی که همواره در زندگی ام داشته ام همنشینی و هم صحبتی با آدمهای بزرگ و متفاوت بوده است یکی از همان آدمهای بزرگ که مصاحبت کوتاه ولی تاثیر گذاری با او داشتم حسین پناهی بود مرد بزرگی که هر یک خطش برای من فلسفه است. زندگی و سادگی خط به خط شعرهایش قدرت تکان دادن آدم ها را دارد .دیدارم با او کوتاه بود اما تک تک حرفهایش در ذهنم مانده است.

کارتون مورد علاقه

 

یکی از کارتونهای مورد علاقه ام جودی آبوت (بابا لنگ دراز) است، کارتونی که هر چند بار هم نگاه کنم برایم تکراری و خسته کننده نمی شود و هنوزم می بینم

 

لیندا کیانی در دورهمی

لیندا کیانی بازیگر سینما و تلویزیون در برنامه «دورهمی» حاضر شده بود و در این قسمت از برنامه به گفتگو با این کارگردان نشست.

 

لیندا کیانی در ابتدای این گفتگو با اشاره به اینکه فلسفه خوانده است اظهار داشت: ۳۵ سالم است و از آنجا که فلسفه را خیلی دوست داشتم این رشته را انتخاب کردم و فوق لیسانس این رشته را گرفتم. از آنجا که مشغول کار شدم دیگر به خواندن فلسفه ادامه ندادم.

 

این بازیگر درباره اینکه چطور به بازیگری روی آورده گفت: قبل از اینکه فلسفه بخوانم دوست داشتم بازیگر شوم اما آن زمان تعداد هنرستان‌ها کم بود و خیلی اجازه نمی‌دادند که ما رشته هنر را انتخاب کنیم. نقاشی و بازیگری را خیلی دوست داشتم اما به دلایلی تحصیل در این رشته‌ها میسر نشد و علوم انسانی و فلسفه خواندم. پس از اینکه لیسانس گرفتم دوره‌های بازیگری دیدم و وارد این حرفه شدم.

کیانی این گفته مدیری مبنی بر اینکه در دوران کودکی در یک فیلم به طور اتفاقی حضور پیدا کرده را تأیید کرد.

 

وی در پاسخ به این پرسش که آیا بازیگر خوبی است یا خیر گفت: تمام تلاشم را می‌کنم که آن نقشی که از من می‌خواهند را به خوبی بازی کنم. همیشه از کارگردان راهنمایی می‌گیرم و این فکر را ندارم که به همه چیز مسلط هستم.

 

بازیگر مجموعه تلویزیونی «پایتخت ۲» درباره همکاری‌اش با سیروس مقدم اظهار داشت: این همکاری خیلی اتفاقی شروع شد و در سریال‌های «روز حسرت»، «رستگاران»، «تا ثریا» و «پایتخت» با این کارگردان همکاری داشتم.

 

این بازیگر خاطرنشان کرد: چند سال است که می‌توانم فیلمنامه‌ها را انتخاب کنم. قبل از آن ما فقط انتخاب می‌شویم و خیلی حق انتخاب نداریم. تا جایی که بتوانم سعی دارم بهترین نقش را انتخاب کنم.

 

وی درباره اولین کار حرفه‌اش گفت: اولین کار حرفه‌ای که انجام دادم به ۹ سال پیش سال ۱۳۸۶ برمی‌گردد.

 

کیانی با اشاره به اینکه هنوز ازدواج نکرده است به مهران مدیری گفت: مطمئن بودم که این سؤال را از من می‌پرسید و من نیز پاسخ‌های زیادی برای سؤال‌های شما آماده کرده‌ام که الآن همه آنها را از یاد برده‌ام. ازدواج مسئولیت بزرگی به دوش انسان می‌گذارد و اگر در سن کمتر این اتفاق رخ دهد خیلی راحت‌تر با آن روبرو می‌شویم ولی هر چه بگذرد پذیرش ازدواج سخت‌تر می‌شود. ازدواج در سن کمتر بهتر است اما زندگی مشترک به نظر من اتفاق جذابی است.

 

این بازیگر افزود: یک بار، آقایی با من تماس گرفت و گفت اجرای تئاتر داشته و برای من هدیه‌ای در نظر گرفته است. من پذیرفتم و از وی خواستم که هدیه را برایم بیاورد ولی گفتند که این هدیه خیلی سنگین است و نمی‌توانیم آن را حمل کنیم.

 

من نیز احساس کردم که همه چیز دروغ است و پس از اینکه چند بار با من تماس گرفته شد آدرس خانه برادرم را دادم و برادرم کادو را که در جعبه‌ای بزرگ بود آورد و ما آن را در حیاط خانه باز کردیم و دیدیم که یک تلسکوپ برای من فرستاده‌اند.

 

وی درباره اشخاصی و چیزهایی که روی او تأثیر گذاشته‌اند گفت: خیلی چیزها روی من تأثیر گذاشته‌اند. مثلاً حسین پناهی و فیلم «امواج شکسته» یکی از آنها است.

 

بازیگر مجموعه تلویزیونی «مهرآباد» اظهار داشت: پس از بازی در سریال «پایتخت» یک سال و ۸ ماه بازی نکردم چرا که همه کارهایی که به من پیشنهاد می‌شد کمدی بود و از نظر من کار کردن در کمدی کار بسیار دشواری است. در «پایتخت» بار کمدی اصلاً روی من نبود و من اصلاً کار کمدی بلد نیستم. البته پیشنهادی که بخواهد باعث شود که من روی آنها خیلی فکر کنم نیز نبوده است.

 

کیانی درباره این موضوع که آیا سینما باندبازی دارد یا خیر گفت: بدون شک بله. هر کس که بازی‌اش را بلد است که حضور دارد اما هر کس که مثل من بازی را بلد نیست باید مثل من لطمه‌اش را بخورد. شاهد هستیم که اگر روزی ۸ فیلم اکران می‌شود برخی بازیگران در فرش قرمز هر ۸ فیلم حضور دارند و کسانی مثل من هوش این کار را ندارند و در خانه می‌نشینند.

 

این بازیگر افزود: من به طور کل شخصیتی خوشحال هستم. چیزهایی که من را بیش از همه آزار می‌دهد کار است و در بدترین شرایط کاری نیز امیدوار بودم و هیچ وقت ناامید نشده‌ام. اگر من را در سینما راه نمی‌دهند پس من می‌توانم کار دیگری کنم، فیلمنامه بنویسم و یا شکل دیگری فکر کنم. هیچوقت ناامید نشدم و راه‌های دیگری را ادامه داده‌ام.

 

وی درباره داشتن احساس خوشبختی اظهار داشت: خیلی احساس خوشبختی دارم، چرا که سایه مادرم بالای سرم است، همه با هم هستیم و هر شب که می‌خوابم خدا را شکر می‌کنم و از بودن همه خانواده در کنار هم احساس خوشبختی دارم.

 

منبع: پرشین وی

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.