2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
همه چیز درباره دامن‌های پلیسه
نیروانا فتحی طراح مد و لباس توضیح می‌دهد:

همه چیز درباره دامن‌های پلیسه

دامن‌های پلیسه وقتی مد شد بیشتر کوتاه بودند و در کشورما که کشوری اسلامی است نمی‌شد در انظار از آن استفاده کرد. اما پلیسه‌هایی که جدیدا به بازار آمده‌است دامن‌های بلندی است که به راحتی می‌توان ان را در اماکن عمومی هم پوشید.

دوات آنلاین-زمانی پلیسه کردن دامن‌ها کار بسیار مشکلی بود و خیاطها برای پلیسه کردن یک دامن سختی زیادی را تحمل می‌کردند اما با تولید پارچه‌های پلیسه تولید و طراحی دوباره این دامن‌ها در دستور کار دنیای مد قرار گرفته و به یکی از به روز ترین لباسهای تابستانی امسال تبدیل شده‌ است.

نیروانا فتحی طراح مد و لباس در گفت و گو با دوات آنلاین درباره دامن‌های پلیسه توضیح می‌دهد:

 

دامن پلیسه 30 سال پیش یکی از مدروزترین دامن های زمان بود. این دامن‌ها  همان طور که در زمان خود مورد توجه قرار گرفت و فراگیر شد با همان سرعت هم از چرخه مد خارج شد اما چند وقتی است این چین‌های دوست‌داشتنی دوباره به بازار لباس زنان برگشته و مخصوصا در تابستان با مانتوهای بلند به شدت مورد توجه قرار گرفته‌ است.

به یاد داشته‌ باشید دامن‌های پلیسه زمانی مد روز شد که هنوز لاغری‌های مفرط مد بود و مانکن‌های بسیار لاغر از آن استفاده می‌کردند اما از آنجایی که همه زنان به اندازه مانکن‌ها لاغری مفرط ندارند بنابراین به سرعت از چرخه صنعت مد دور شد.

 

این دامن‌ها وقتی مد شد بیشتر کوتاه بودند و در کشورما که کشوری اسلامی است نمی‌شد در انظار از آن استفاده کرد اما پلیسه‌هایی که جدیدا به بازار آمده‌ دامن‌های بلندی است که به راحتی می‌توان آن را در اماکن عمومی هم پوشید.

 

باید توجه داشت پف زیاد و چین‌های دامن پلیسه هیکل افراد را بزرگتر از آن چیزی که هست نشان می‌دهد بنابراین اگر فردی هستید که پاهای پری دارید بهتر است از دامن پلیسه استفاده نکنید. دامن پلیسه مناسب خانم هایی است که پایین‌تنه‌ای لاغر دارند و دامن می تواند در بدن آنها به راحتی خودنمایی کند.

 

دامن‌های پلیسه دو نوع هستند دامن‌هایی با پلیسه ریز و دامن‌هایی که پلیسه‌های درشت دارند.

 

دامن‌های پلیسه ریز هنگام راه رفتن رقص زیبایی را به خود می‌دهند و بسیار جذاب هستند این دامن‌ها را می‌توانید با مانتوهای جلو‌بسته و تونیک مانند بپوشید و تیپ خاص و بسیار جذابی را برای خود درست کنید.

 

توصیه ما این است که برای دامن‌های پلیسه از پارچه‌های ساده استفاده کنید و تونیکی را که روی آن می‌پوشید، طرح‌دار انتخاب کنید.

 

از آنجایی که دامن‌های پلیسه با توجه به پلیسه‌هایی که دارند تاب بسیار زیادی به پارچه می‌دهند بنابراین اگر طرحدار باشند ممکن است طرح آنها به خوبی مشخص نشود.

 

در قدیم پارچه‌ها را پلیسه می‌کردند و این کار در اتوشویی‌ها انجام می‌گرفت اما در حال حاضر پارچه‌های پلیسه در بازار موجود است و به راحتی می‌توانید این پارچه‌ها را تهیه کنید.

 

پارچه‌های پلیسه مانند سابق لازم نیست هربار به اتوشویی برود و پلیسه‌های آن منظم شود این پارچه‌ها پلیسه سرخود هستند و کافی است آنها را بعد از شستن فقط آویزان کنید.

 

نکته مهم دیگری که در پارچه‌های پلیسه مطرح است لختی زیاد آن است. وقتی لباسی پلیسه را می‌شوید آن را فقط آویزان کنید پلیسه‌ها خود به‌ خود به حالت عادی برمی‌گردند.

 

دامن های پلیسه اگر از پارچه براق باشند می‌توانید از بلوز یا مانتویی که پارچه‌ای مات دارند همراه آن استفاده کنید و اگر هم مات هستند لباس مکمل آن حتما باید براق باشد.

یادتان باشد اگر از دامن پلیسه استفاده می‌کنید شال یا مانتو یا شومیزی که همراه آن به تن دارید نباید پلیسه باشد حالت مواجی که اندام شما را می‌گیرد برای بیننده قطعا خوشایند نیست.

پلیسه‌ها می‌تواند از شما فردی متفاوت و خاص بسازد و به راحتی بدون اینکه هزینه زیادی کرده‌ باشید بدرخشید.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
الی 1398/08/03
خانم محترم سلام پارچه پلیسه توی بازار هست میتونی تهیه کنی پارچه فروشا دارن
ناشناس 1398/03/01
سلام الان کجا میشه پارچه رو داد پلیسه کرد من از هر اوتوشویی میپرسم میگن انجام نمیدن قبلا ولی این کارو میکردن ممنون میشم از پاسخگویی
س 1397/12/29
شاهکاره.خیلی مدل شیک.و.نازیه.به.شرطی که بیاد به شخصی که بپوشه
1397/11/09
چه خوب من عاشق دامن پلیسه هستم

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.