2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
چگونه 30ساله خوش‌تیپ باشیم

چگونه 30ساله خوش‌تیپ باشیم

یک شلوار جین روشن اگر با لباس‌های درستی ست شود می تواند بسیار شیک دیده شود، اما اگر نمی‌دانید شلوار جین روشن خود را باید با چه لباس هایی بپوشید، سعی کنید هنگام خرید لباس به سراغ شلوار جین تیره‌تر بروید.

دوات آنلاین-اگر سن‌تان در حول و حوش 30 است برای خوش‌تیپ بودن باید یکسری نکات را رعایت کنید چون شما نه می‌توانید مانند جوانی 18 ساله لباس بپوشید و نه مانند مردان 50 ساله. پس این نکات را بخوانید:

 

شلوار جین روشن مد روز مردانه برای 30 ساله‌ها است

یک شلوار جین روشن اگر با لباس‌های درستی ست شود می تواند بسیار شیک دیده شود، اما اگر نمی‌دانید شلوار جین روشن خود را باید با چه لباس هایی بپوشید، سعی کنید هنگام خرید لباس به سراغ شلوار جین تیره‌تر بروید. شلوار های جین تیره بهتر با لباس‌ها ست می شوند و برای یک آخر هفته یا مسافرت گزینه‌های خوبی هستند.

 

در هر شرایطی رو فُرم بمانید!

فرقی نمی‌کند که شما در این سن مجرد هستید یا متاهل، داشتن تناسب اندام در هر سن و شرایطی مهم و ضروری است، پس به بهانۀ گرفتاری همسر و فرزند و پرمشغله‌بودن استایلتان را فراموش نکنید!

 

جنس پارچه مهم است

جنس پارچه لباس افراد خصوصا آقایان، سطح اقتصادی و وضعیت اجتماعی‌شان را نشان می‌دهد. داشتن ۲ دست کت و شلوار با جنس خوب خیلی بهتر از ۱۰ دست کت و شلوار با جنس نامرغوب است. کت و شلوارهایی که از الیاف مصنوعی تهیه شده‌اند بعد از اتو به اصطلاح برق می‌افتند که این برق زدن در نگاه اول تاثیر بصری ناخوشایندی روی بیننده می‌گذارد. مهم‌تر از همه این جنس کت و شلوارها خیلی زود بوی عرق را به خود می‌گیرند و سریع هم کثیف می‌شوند.

 

دیگر سن استفاده از کوله پشتی نیست

به نظر نمی رسد کوله پشتی مدل دبیرستانی شما مناسب رفتن به یک جلسه کاری مهم باشد پس آن را از لباس‌های خود حذف کنید. سراغ یک کیف چرمی براق یا یک کیف شیک کتان بروید تا ظاهرتان بیشتر اداری به نظر برسد.

 

به روز باشید

در انتخاب لباس بهتر است کمی تابع مد بود. البته منظور این نیست که همیشه تابع آن چیزی باشیم که مد می‌شود. برای مثال در گذشته شلوارهای دم پا گشاد بیشتر رواج داشت اما حالا شلوارهای راسته بین افراد مقبولیت بیشتری دارد. وقتی دیگر شلوارهای دم پا گشاد مد نیست و زمان زیادی از آن گذشته، برگشتن به آن و استفاده دوباره کمی اشتباه است.یا استفاده از شلوارهای پیلی دار یا چین دار برای آقایان که مدت‌هاست دیگر از مد افتاده، تاثیر بدی روی بیننده خواهد گذاشت که بهتر است از آنها استفاده نشود. یکی از کت‌هایی که در حال حاضر بیشتر استفاده می‌شود، کت با ۲ چاک در پشت است، اما اگر کسی در قسمت باسن چاق است، پیشنهاد می‌شود از کت تک چاک استفاده کند چون باعث می‌شود اضافه وزن او کمتر به چشم بیاید.

 

تمیز بپوشید!

رعایت این اصل در هر سنی مهم است، تمیز پوشیدن! رعایت نظافت در لباس و پوشش قطعاً شما را جذاب‌تر خواهد کرد.

 

همیشه رسمی‌تر از حد انتظار لباس بپوشید

هیچ اشکالی ندارد اگر شما شیک پوش‌ترین فرد یک مهمانی یا مجلس باشید و رسمی‌ترین لباس ممکن را بپوشید. اما اگر برعکس این حالت اتفاق بیفتد یعنی تیپ شما از حدی که برای آن مهمانی و مجلس مشخص شده‌است کمتر رسمی باشد دچار اشتباه مد شده اید بنابراین همیشه احتیاط را در نظر بگیرید و کمی رسمی‌تر باشید.

 

از پوست خود درست مراقبت کنید

جذابیت مردانه تنها مربوط به لباس‌ها شما نیست. شما باید از پوست خود مراقبت کنید تا جوانی و شادابی آن از دست نرود، استفاده از ضدآفتاب، کرم مرطوب کننده و برخی دیگر از محصولات مراقبت پوست برای آقایان هم ضروری است. ابتدا مشکل پوست خود را بشناسید و بر اساس نیاز خود و ترجیحا تجویز پزشک محصول مناسب را تهیه و استفاده کنید.

 

اکسسوری‌ها را فراموش نکنید!

استفاده از اکسسوری‌های مردانه مانند ساعت مچی، دستبند، دستمال گردن و کراوات در استایل شما بسیار تأثیرگذار است، این لوازم شما را یک جنتلمن واقعی خواهد کرد.

 

منبع: تبیان

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.