2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
فرمول‌هایی برای جذابیت

فرمول‌هایی برای جذابیت

برای این‌که جذاب به‌نظر برسیم و بتوانیم توجه اطرافیان‌مان را جلب کنیم لازم نیست کارهای عجیب و غریبی انجام بدهیم. در این پرونده رازهای اصلی جذابیت را بررسی کرده‌ایم:

دوات آنلاین-برای این‌که جذاب به‌نظر برسیم و بتوانیم توجه اطرافیان‌مان را جلب کنیم لازم نیست کارهای عجیب و غریبی انجام بدهیم. در این پرونده رازهای اصلی جذابیت را بررسی کرده‌ایم:

 

 

رازهای جذابیت برای مردان

گاه در استفاده از دست و بدن موقع صحبت زیاده‌روی می‌کنیم و زیاد به خود تکان می‌دهیم. بعضی‌ها هم زیادی ساکن هستند. موقع صحبت از حرکت بدن‌ کمک بگیرید اما به اندازه و در جای مناسب.

ادامه مطلب»»

 

 

 

 

 

 

 

چگونه بدون آرایش جذاب باشیم

لباسی بپوشید که در آن احساس راحتی کنید. اکسسوری‌های مناسب را به لباس‌تان اضافه کنید و با اعتماد به نفس باشید.

ادامه مطلب»»

 

 

 

 

چند راز ساده برای شیک‌پوش بودن

یکی از راه‌های انتخاب رنگ، تعیین رنگ‌های مکمل است. به‌عنوان مثال در چرخه رنگ‌ها سرمه‌ای و زرشکی روبه‌روی هم هستند و در واقع تکمیل‌کننده هم محسوب می‌شوند.

ادامه مطلب»»

 

 

 

 

 

توصیه‌های یک کارشناس عطر و ادکلن:

عطر می‌تواند شما را جذاب یا ناخوشایند کند

رایحه‌ها بخشی از شخصیت شما هستند نباید بی‌دقت از کنار آنها گذشت و باید خیلی با وسواس و سلیقه آن را انتخاب کرد و معنای هر رایحه را فهمید.

ادامه مطلب»»

 

 

 

 

راه‌های ساده برای رفع بوی بد بدن

هل خیلی سریع در بدن جذب می‌شود و علاوه بر این‌که در دفع سم‌ها بسیار مفید است، بوی بد بدن را هم رفع می‌کند.

ادامه مطلب»»

 

 

 

 

رازهای ساده شیک‌پوش بودن بدون خرید لباس نو

برای شیک‌پوش بودن لازم نیست همیشه لباس‌های نو بخرید ستارگان دنیای مد هم چنین کاری نمی‌کنند و فقط بلد هستند چه‌طور لباس‌های تکراری خود به‌شکل جدید استفاده کنند.

ادامه مطلب»»

 

 

 

 

راهکارهایی برای پیشگیری از بوی بد دهان

مطالعات نشان می‌دهد شایع‌ترین دلیل بوی بد دهان انباشت پلاک‌های باکتریایی دهان از جمله در بخش‌هایی همچون دندان، لثه و حتی زبان است.

ادامه مطلب»»

 

 

 

 

 

 

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.