2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
رضا رویگری: حال جسمی و روحی‌ام نسبت به قبل بسیار بهتر شده

رضا رویگری: حال جسمی و روحی‌ام نسبت به قبل بسیار بهتر شده

متاسفانه به محض اینکه مریض شدم همه گفتند رویگری از کار افتاده و دیگر نمی‌تواند در کاری بازی کند.

دوات آنلاین-"متاسفانه به محض اینکه مریض شدم همه گفتند رویگری از کار افتاده و دیگر نمی‌تواند در کاری بازی کند". این را رضا رویگری می‌گوید و توضیح می‌دهد به همین دلیل بازی در فیلم "به وقت طلاق" را قبول کرد تا به کارگردانان بفهماند هنوز هم می‌تواند کار کنم.

 گفته‌های این بازیگر 72 ساله را به نقل از میزان بخوانید:

 

 کار این طور است که زنگ زده می‌شود و پیشنهاد می‌دهند و کار اگر قابل قبول باشد در آن بازی می‌کنیم. من هم پیشنهاد حسن حجگذار را پذیرفتم و این روزها مشغول بازی در فیلم سینمایی "به وقت طلاق" هستم.حسن حجگذار تمام تلاشش را برای این فیلم انجام داده اما اینکه بخواهم بگویم با اثری مثال زدنی و بسیار خوب به سینما بازگشته ام کمی اغراق است. بیشتر ترجیح می‌دهم با یک فیلمنامه خوب و در کنار بازیگران بزرگ کار کنم.

 

 بازی در فیلم "به وقت طلاق" را قبول کردم تا به کارگردانان بفهمانم من هنوز هم می‌توانم کار کنم. متاسفانه به محض اینکه مریض شدم همه گفتند رویگری از کار افتاده و دیگر نمی تواند در کاری بازی کند. خواستم با حضورم در این فیلم ثابت کنم که هنوز توان بازیگری دارم.

 

                                                                بیشتر بخوانید: فتحعلی اویسی: دلم برای بازیگری تنگ شده

​ این کار را در ابتدا به خاطر مسائل مالی قبول کردم و در ادامه هم دوست داشتم بعد از مدت‌ها بیکاری باز هم دیده شوم. من مدت‌ها درگیر بیماری بوده‌ام اما با تمام توان در حال گذراندن دوران درمان هستم تا بار دیگر با آثاری قدرتمند به بازیگری بازگردم.

 

                                                                بیشتر بخوانید: گفت‌وگو با ماکان بند/ همه چیز از فضای مجازی شروع شد

 

​ در این فیلم تمام توانم را گذاشتم تا بهترین شرایط جسمانی خود را ارائه کنم. خدا را شکر بازی من فقط به سکانس‌های ثابت و نشسته ختم نمی‌شود و توانستم در سکانس های در حال حرکت نیز بازی کنم.

 

​ در حال حاضر مراحل درمانی را پشت سر می گذارم. حال جسمی و روحی‌ام نسبت به قبل بسیار بهتر شده و هم اکنون آمادگی پیشنهادات بسیار سخت برای بازی را دارم.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.