2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
عطر می‌تواند شما را جذاب یا ناخوشایند کند
توصیه‌های یک کارشناس عطر و ادکلن:

عطر می‌تواند شما را جذاب یا ناخوشایند کند

رایحه‌ها بخشی از شخصیت شما هستند نباید بی‌دقت از کنار آنها گذشت و باید خیلی با وسواس و سلیقه آن را انتخاب کرد و معنای هر رایحه را فهمید.

دوات آنلاین- رایحه‌ها بخشی از شخصیت شما هستند نباید بی‌دقت از کنار آنها گذشت و باید خیلی با وسواس و سلیقه آن را انتخاب کرد و معنای هر رایحه را فهمید. این را ارشادی، کارشناس عطر و ادکلن می‌گوید.

این کارشناس توصیه‌هایی به افراد برای انتخاب عطر مناسب کرده‌ است که می‌خوانید:

به طور کلی بهتر است در فصول گرم سال از عطرهایی با رایحه خنک و در فصول سرد سال از عطرهایی با رایحه گرم استفاده شود. این امر هم برای زنان صادق است و هم برای مردان اما در ایران سلیقه بیشتر خانم‌ها استفاده از عطرهایی گرم است بدون توجه به فصل. به نظر من این یک نقص در زیبایی هر فرد می‌تواند باشد که عطر مناسب فصل را انتخاب نکند شاید یکی از دلایلی که خانم‌ها عطرهایی با رایحه تند و گرم را انتخاب می‌کنند سلیقه آنها در انتخاب‌های شیرین است.

البته عطرها فقط نباید بر اساس فصل سال انتخاب شوند. یادتان باشد اهمیت انتخاب عطر به این دلیل است که می‌تواند شما را فردی بسیار جذاب و یا حتی فردی ناخوشایند کند. عطرها بایدمطابق مکان و مجلسی که قرار است در آن حاضر شوید و یا حتی لباسی که می‌پوشید هم باید باشد. بنابراین توجه داشته باشید عطری که برای یک لباس اسپورت یا جین استفاده می‌کنید باید با عطری که با کت و شلوار یا لباس مجلسی استفاده می‌کنید متفاوت باشد. برای لباس‌های اسپورت باید عطری  مطابق فصل و انرژیک و هیجان‌انگیز انتخاب کرد. رایحه‌ها بخشی از شخصیت شما هستند نباید بی‌دقت از کنار آنها گذشت و باید خیلی با وسواس و سلیقه آن را انتخاب کرد و معنای هر رایحه را فهمید.

اقبال مردم ایران  در خانم‌ها عطرهای تند و شیرین و بیشتر از گل‌ها و میوه‌های شیرین  و در میان آقایان عطرهایی با رایحه تلخ است. عطرهای مردانه بیشتر از رایحه  چوب یا چرم یا گیاهانی که رایحه‌ای تلخ و سرد دارند گرفته می‌شود. در انتخاب عطر باید توجه داشت که رد بو هم بسیار مهم است.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.