2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
تور یک روزه شهرک سینمایی غزالی؛ قدم‌زدن در تهران قدیم

تور یک روزه شهرک سینمایی غزالی؛ قدم‌زدن در تهران قدیم

این تور این هفته جمعه از ساعت ۱۱ تا ۱۶ برگزار می‌شود قیمت بلیت آن 33 هزار تومان است.

دوات آنلاین-اگر علاقه‌مند هستید لوکیشن بسیاری از فیلم‌ها و سریال‌های تاریخی را ببینید و در فضای تهران قدیم قدم بزنید، می‌توانید از الان برای روز جمعه برنامه‌ریزی و در تور یک روزه شهرک سینمایی غزالی شرکت کنید.

این تور این هفته جمعه از ساعت ۱۱ تا ۱۶ برگزار می‌شود و اگر دوست داشتید می‌توانید خودتان یک ساعت هم اضافه‌تر بمانید. البته باید بلیت خود را از حالا رزرو کنید چون ممکن است نوبت به شما نرسد.

قدم زدن در لاله‌زار سال ۴۰ و میدان بهارستان ۴۲ ، اجرای تئاتر لاله‌زاری در سینما لاله‌زار (بازگوکننده خاطرات سینماهای کوچه ملی لاله‌زار)، بازدید از لوکشین سریال شهرزاد ، بازدید از میدان منیریه سال ۴۰، بازدید از شهر اورشلیم سریال مریم مقدس  و بازدید میدان توپخانه سال ۳۰ بخشی از برنامه‌های این تور یک روزه است.

در این تور نمایش کمدی «مبارک به دنبال کار» و موسیقی زنده در محیط لاله‌زار و پامنار سال ۴۰ نیز اجرا می‌شود. ضمن این‌که از شما با میان‌وعده کامل پذیرایی می‌کنند.

شهرک سینمایی غزالی در کیلومتر ۱۵ جاده مخصوص، جنب شرکت سایپا است و خودتان باید به آنجا بروید و به تور بپیوندید. اگر ماشین بردید، کنار شهرک پارکینگ هست البته ورودی جداگانه دارد.

شهرک غزالی شامل سه مجموعه دکورها و بناهای دوره قبل از اسلام ، بعد از اسلام و دوره معاصر می‌شود.

پیشنهاد ساخت این شهرک را مرحوم علی حاتمی در سال 1358 داد و در آن۱۰ هکتار مساحت برای ساخت و بازسازی تهران قدیم در نظر گرفته شد.

اگر سریال هزاردستان یادتان باشد قطعا بخشی از بناهای این شهرک را نیز به‌خاطر می‌آورید. در آن سریال میدان توپخانه، ساختمان شهرداری، ساختمان عدلیه، خیابان لاله‌زار، خیابان اکباتان، جواهر فروشی قازاریان، گراند هتل، ساختمان شاه‌آباد و کافه پارس تهران قدیم بازسازی شد.

شیخ مفید، سربداران، هشت بهشت، کاراگاه علوی، کفش‌های میرزا نوروز و… از دیگر آثاری است که در این شهرک ساخته شده است. قیمت بلیت تور شهرک غزالی 33 هزار تومان است و می‌توانید آن را از این قسمت سایت تیوال تهیه کنید.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.