2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
جدیدترین کارتون‌ها برای کودکان‌تان

جدیدترین کارتون‌ها برای کودکان‌تان

اگر می‌خواهید برای فرزندتان کارتون بخرید نگاهی هم به فهرست انتخابی ما بیندازید. این لیست از کارتون‌هایی که به‌تازگی دوبله . به بازار عرضه شده‌اند انتخاب شده است:

دوات آنلاین-اگر می‌خواهید برای فرزندتان کارتون بخرید نگاهی هم به فهرست انتخابی ما بیندازید. این لیست از کارتون‌هایی که به‌تازگی دوبله . به بازار عرضه شده‌اند انتخاب شده است:

مامور فاکس

مامور فاکس تولید سال 2014 کشور چین است که به‌تازگی وارد شبکه نمایش خانگی شده است. در کارتون درباره روباهی به نام مأمور فاکس مأموریت دارد تا در شهر هویجی که خرگوش های دوست داشتنی در آنجا زندگی می کنند ، یک محصول مرموز را جا سازی کند و بلافاصله بعد از انجام مأموریت به پایگاه بازگردد ولی طولی نمی کشد که مخفی بودن او لو می رود و مأموریت آن طور که باید پیش نمی رود.

کاسپر و اما 2

این انیمیشن که البته قسمت اول آن هم در بازار است سال 2014 در کشور نوروژ تولید شده است و مدت آن 70 دقیقه است. ماجرا از این قرار است که

تعطیلات کریسمس است و استر از پدر بزرگ ، ماریا و اما دعوت می کند به کلبه آنها بروند تاهمراه خواهرش ورا کریسمس خوبی را در کناریکدیگر بگذرانند. سگ اما ( باسا ) نزدیک زایمانش می باشد بدین ترتیب اما و ماریا نمی توانند بروند. اما که از رفتن پدر بزرگ بسیار ناراحت است با کمک کاسپر دست به هرکاری می زند تا از رفتن وی جلوگیری کند. پدر بزرگ می رود ولی دلش طاقت نمی آورد و به همراه استر و ورا برمی گردد و کریسمسی شگفت انگیز را در کنار یکدیگر می گذرانند .

گرگی ، رازشگفت انگیز

این کارتون محصول مشترک فرانسه و بلژیک است و در سال 2013 تولید شده و به تازگی به شبکه نمایش خانگی راه پیدا کرده است. خلاصه داستان از این قرار است که گرگی به همراه تام خرگوشه به سرزمین گرگ زاد می رود تا شاید بتواند مادر خود را پیدا کند ، غافل از این که در این سرزمین گرگ های درنده به سرکردگی لوآندره گرگ بد طینتی که حکمرانی این سرزمین را از مادر گرگی ربوده است زندگی می کند و در نتیجه گرگی راه سختی در پیش رو دارد .

فردیناند

فردیناند  یک انیمیشن کمدی و هیجان‌انگیز آمریکایی است که سال گذشته میلادی تولید شد.این انیمیشن داستان گاوی نر به نام “فردیناند” را روایت می‌کند که روحیاتی لطیف دارد و بسیار مهربان است. او استشمام گل های زیبا و خوشبو را به بودن در مبارزات گاو بازی ترجیح می‌دهد و تصمیم می گیرد آزادانه در کنار گل ها و در طبیعت زندگی کند. ولی روزی با یک دختر بچه رو به رو می شود که زندگی اش را دگرگون می‌کند…

مایکل در جشن سال نو

این محصول سال 2017 کارتونی کمدی است.خلاصه داستان  از این قرار است که وینسنت (لوکاس تیل) و ویکتوریا (کرسی کلمونس)، به طور تصادفی در شب هالووین با یکدیگر ملاقات می کنند و در کنار هتل مرموزی به نام Ichabod، در اتاق 777 قرار دارند که شاهد اتفاقات غیر منتظره ای می شوند و…

حقه باز دم دراز

پیشنهاد آخر ما یک فیلم سینمایی موزیکال است. حقه باز دم دراز  را علی رضا محمودزاده سال گذشته کارگردانی کرده و تهیه‌کننده آن داریوش باباییان است.این فیلم درباره عروسک های عمو پیرداد است که از خانه می گریزند و مشکلاتی را به وجود می آورند.

سحر ولدبیگی، احمدرضا اسعدی، مریم شاه ولی، محمد مایلی، مجید مختارپور، ترنم کرمانیان و پارسیا شکوری از بازيگران این فیلم هستند.

 

 

 

 

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.