2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
سام درخشانی: بعد از خوب بد جلف دستمزد سه برابری درخواست می‌کنم

سام درخشانی: بعد از خوب بد جلف دستمزد سه برابری درخواست می‌کنم

شاید خیلی‌ها از من موفق‌تر هستند اما به اندازه من خوشبخت نیستند. پول مهم است ولی خوشبختی نمی‌آورد. ممکن است کسی میلیاردر باشد اما تنها باشد

دوات آنلاین-سام درخشانی از جمله بازیگران محبوبی است که بیشتر به‌عنوان کمدین شناخته می‌شوند البته نقش‌های جدی نیز بازی کرده است. نکاتی را از زندگی خصوصی این بازیگر که در برنامه دورهمی مطرح کرده است، بخوانید:

  • متولد 31 تیر سال ۵۴ هستم. یکی از خصوصیات تیر ماهی‌ها این است که می‌خواهند همه چیز زود برایشان اتفاق بیفتد. وقتی می‌خواهم به سفر بروم اولین جایی که جور می‌شوم می‌روم یا از اولین چیزی که خوشم بیاید می‌خرم و  به مغازه‌های دیگر نمی‌روم.
  • وقتی کاری برای بازی در ایران به من پیشنهاد نشد تصمیم گرفتم به ترکیه بروم . در آنجا کار مدلینگ به من پیشنهاد شده بودم. در حالی که داشتم کارهای رفتن را انجام می‌دادم بازی در سریال شب‌زدگان به من پیشنهاد شد و من هم ماندم.
  • عاشق همسرم شدم. عشق دوست داشتن بدون منطق است. در طول زندگی عشق به دوست داشتن تبدیل شد که البته از عشق بالاتر است و منطق وارد آن شد اما وقتی دخترم را دیدم واقعا عاشقش شدم و معنی عشق در نگاه اول را فهمیدم و حالا حاضرم برای دختر دو ماهه‌ام جانم را هم بدهم.
  • کم عصبانی می‌شوم ولی عصبانیتم شدید است.
  • تا مدت‌ها این موضوع مطرح بود که به‌خاطر چشم‌های رنگی یا چهره خوب بازیگر شده‌ام.

گفت‌وگویی درباره زندگی خصوصی رضا قوچان نژاد را اینجا بخوانید

  • اسم فیلم خوب بد جلف اول پلیس‌بازی بود اما روز تست لباس وقتی آن لباس‌ها را پوشیدم دیدیم چقدر جلف شدم و همین جرقه‌ای در ذهن کارگردان شد تا اسم اسم فیلم را با توجه به فیلم خوب بد زشت عوض کند.
  • از بعد از بازی در خوب بد جلف دستمزدم بیشتر شد. من خودم سه برابر می‌خواهم اما دستمزدم به دو برابر رسیده است. دستمزد بازیگران از 100 تا 500 میلیون تومان است.
  • در سه چهار سالی که با عسل نامزد بودیم و ازدواج کردیم خیلی کم و شاید کمتر از تعداد انگشتان دو دست بین ما کدورت به وجود آمد. در انتخاب همسرم شانس آوردم و آن هم به‌خاطر آرامش او است. در زندگی پرهیاهویی که داریم آرامش همسرم خیلی کمک می‌کند.
  • احساس خوشبختی می‌کنم. شاید خیلی‌ها از من موفق‌تر هستند اما به اندازه من خوشبخت نیستند. پول مهم است ولی خوشبختی نمی‌آورد. ممکن است کسی میلیاردر باشد اما تنها باشد و ابزار خوشبختی را نداشته باشد. من کوچولویی دارم که خیلی دوستش دارم و احساس خوشبختی می‌کنم.

 

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.