2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
نیمی از مدارس تهران در بافت‌های فرسوده قرار دارد

نیمی از مدارس تهران در بافت‌های فرسوده قرار دارد

عضو هیات رئیسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس:باید فکر اساسی برای ترمیم بافت‌های فرسوده کلان شهر تهران اندیشده شود تا شاهد حوادثی مانند پلاسکو نباشیم.

دوات آنلاین-عضو هیات رئیسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به اینکه ۵۰ درصد مدارس کلانشهر تهران در بافت‌های فرسوده قرار دارند، از کاهش سهم عمرانی آموزش و پرورش در بودجه ۹۷ خبر داد.

فریده اولاد قباد درباره بافت‌های فرسوده در کلان شهر تهران، گفت: حادثه ناگوار  پلاسکو و از دست دادن عزیزانی که در این حادثه به دیار باقی شتافتند، تبعات روانی و اجتماعی برای جامعه بر جای گذاشته است بنابراین باید فکر اساسی برای ترمیم بافت‌های فرسوده کلان شهر تهران اندیشده شود تا شاهد این گونه از حوادث ناگوار در کلان شهر تهران نباشیم.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه متاسفانه سهم بودجه عمرانی آموزش و پرورش در  بودجه ۹۷ با کاهش روبرو شده است، تصریح کرد: امنیت مالی و جانی با عدم ترمیم بافت‌های فرسوده به خطر می‌افتد.

اولاد قباد با بیان اینکه بنده در نطق میان دستور در صحن علنی مجلس نیز خواستار رفع  مشکلات بافت‌های فرسوده در کلان شهر تهران شدم، افزود: ردیف مستقل بودجه‌ای برای بافت‌های فرسوده متناسب با فضای کلان شهر  تهران در نظر گرفته نشده است.

عضو هیات رئیسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه ۵۰ درصد مدارس کلانشهر تهران در بافت‌های فرسوده قراردارند، به خبرگزاری خانه ملت گفت: آلودگی هوا و بافت‌های فرسوده چالش اساسی پایتخت است.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.