2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
مایکل مور: ترامپ در انتخابات ۲۰۲۰ هم پیروز می‌شود

مایکل مور: ترامپ در انتخابات ۲۰۲۰ هم پیروز می‌شود

دونالد ترامپ مجددا منصوب خواهد شد چراکه ما در سال ۲۰۲۰ جمعیت بزرگتری خواهیم داشت که علیه او رای خواهند داد اما ترامپ همانند گذشته، رای هیات‌های الکترال ایالتی را به دست خواهد آورد.

دوات آنلاین-مستندساز لیبرال آمریکایی معتقد است، دونالد ترامپ در سال ۲۰۲۰ مجددا به عنوان رئیس‌جمهور انتخاب خواهد شد و همانند انتخابات ریاست جمهوری پیشین این پیروزی را از طریق به دست آوردن رای الکترال کالج و نه رای مردمی به دست خواهد آورد.

به نوشته روزنامه دیلی میل، مایکل مور، مستندساز لیبرال آمریکایی گفت: باید صحبت خود را تصحیح کنم. در حقیقت دونالد ترامپ مجددا منصوب خواهد شد چراکه ما در سال ۲۰۲۰ جمعیت بزرگتری خواهیم داشت که علیه او رای خواهند داد اما ترامپ همانند گذشته، رای هیات‌های الکترال ایالتی را به دست خواهد آورد.

مایکل مور یکی از اشخاص مشهوری است که پیروزی ترامپ در سال ۲۰۱۶ میلادی را پیش بینی کرده بود.

وی پس از وقوع درگیری‌های شارلوتزویل، حاضرین در یکی از اجراهای اخیرش را سوار اتوبوس کرد و آنها را مقابل برج ترامپ برد تا در اعتراضات ضد ترامپ شرکت کنند.

مایکل مور گفت: تعدادی از آنها در گذشته حتی یکبار نیز به عنوان معترض فعالیت نکرده بودند و این اقدام برای آنها بسیار جالب بود. آنها احساس مشارکت کردند و این حس همیشه حس خوبی بوده است.

وی با اشاره به این مساله که هیلاری کلینتون، سه میلیون رای مردمی بیشتر در انتخابات گذشته به دست آورده، افزود: البته خبرهای خوبی نیز وجود دارد. ما دیگر مجبور نیستیم حتی یکی از رای دهندگان ترامپ را نیز متقاعد کنیم تا به فرد دیگری رای دهد چراکه ما در حال حاضر از اکثریت برخورداریم.

مور همچنین اشاره کرد که هشت میلیون تن از رای دهندگان به اوباما در انتخابات گذشته جناح سیاسی متفاوتی را انتخاب کرده و به ترامپ رای دادند.

وی گفت: ما باید تنها تعداد اندکی از آنها را متقاعد کنیم تا تغییر رویه داده و بازگردند. به نظر من ما می‌توانیم این کار را انجام دهیم چراکه ۷.۵ میلیون تن وجود دارد که به حزب سبز یا لیبرال رای دادند.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.