2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
کودک 15 ماهه سیرجانی قربانی کودک‌آزاری

کودک 15 ماهه سیرجانی قربانی کودک‌آزاری

این کودک بر اثر ضرب‌وشتم دچار پارگی در ناحیه عصب، تاندون‌ها و رگ‌های یک دست شده است و برای انجام مراحل درمانی به اتاق‌عمل می‌رود

دوات آنلاین-رئیس بیمارستان شفای کرمان در ارتباط با اقدامات درمانی روی کودکی که به علت کودک‌آزاری به این بیمارستان منتقل شده است با اشاره به اینکه این کودک بر اثر ضرب‌وشتم دچار پارگی در ناحیه عصب، تاندون‌ها و رگ‌های یک دست شده است، گفت: اقدامات درمانی روی این کودک آغاز شده و در اتاق‌ عمل قرار است اقدامات ترمیمی روی دست کودک انجام شود.

طی دو روز گذشته خبری مبنی بر کودک‌آزاری یک کودک یک و نیم ساله در سیرجان در فضای مجازی استان دست به دست شد و اعلام شد که این کودک ابتدا به بیمارستان امام رضا(ع) سیرجان منتقل و سپس به علت شدت جراحات بالا به کرمان اعزام شده است.

روز گذشته نیز اعلام شد این کودک به بیمارستان باهنر کرمان و سپس برای درمان به بیمارستان شفای کرمان اعزام شده است که خبرنگار فارس برای اطلاع‌رسانی از وضعیت این کودک گفت‌وگویی با رئیس بیمارستان شفای کرمان انجام داد.

کودکی که مورد ضرب‌وشتم واقع شده به اتاق عمل می‌رود

محمدحسین مصدق در گفت‌وگو با خبرنگار فارس کرمان در ارتباط با اقدامات درمانی روی کودکی که به علت کودک آزاری به این بیمارستان منتقل شده است، اظهار داشت: در پی وقوع یک مورد کودک‌آزاری کودکی 15 ماهه را به بیمارستان شهید باهنر کرمان منتقل می‌کنند که دچار شکستگی از ناحیه دست شده بود و پس از انجام اقدامات درمانی ارتوپدی و شکسته‌بندی برای طی بقیه مراحل درمانی به بیمارستان شفا منتقل می‌شود.

وی افزود: عصر روز گذشته این کودک به بیمارستان شفا منتقل شد تا در رابطه با پارگی تاندون و عصب مراحل درمانی بر روی این کودک انجام شود.

رئیس بیمارستان شفای کرمان با اشاره به اینکه این کودک بر اثر ضرب‌وشتم دچار پارگی در ناحیه عصب، تاندون‌ها و رگ‌های یک دست شده است و برای انجام مراحل درمانی به اتاق‌عمل می‌رود، ادامه داد: اقدامات درمانی روی این کودک آغاز شده و در اتاق‌عمل قرار است اقدامات ترمیمی روی عصب، عروق و تاندون‌های دست کودک انجام شود.

انجام عمل روی کودک منوط به شرایط پایداری وضعیت جسمانی است

مصدق خاطرنشان کرد: انجام عمل روی کودک منوط به شرایط پایداری وضعیت جسمانی کودک است و به محضی که کودک به شرایط عادی برسد توسط تیم ترمیم این بیمارستان عمل انجام می‌شود.

رئیس بیمارستان شفای کرمان در رابطه با زمان ترخیص کودک گفت: با توجه به اینکه ممکن است کودک بر اثر ضرب و شتم دچار مشکلات دیگر هم شده باشد مانند آسیب‌های کلیوی به همین دلیل تحت نظر کادر درمانی بیمارستان است زیرا در ادرار کودک خون دیده شده است و زمانی که اطمینان حاصل شد که بهبود کامل یافته است ترخیص انجام می‌شود.

هوشیاری کودک در سطح قابل قبولی است

مصدق تصریح کرد: هوشیاری کودک در سطح قابل قبولی است طبق اظهارات مادر کودک پدر او در زندان است و مادر کودک نیز در کنار آن در بیمارستان حضور دارد اما پراکنده‌گویی می‌کند و در وضعیت طبیعی قرار ندارد و نیاز به رسیدگی و مشاوره دارد که به وضعیت پایداری برسد.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.