2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
سریال پنجره چند قسمت است، ساعت پخش و تکرار از آی فیلم

سریال پنجره چند قسمت است، ساعت پخش و تکرار از آی فیلم

جزییات کامل درباره سریال پنجره، از خلاصه داستان و تعداد قسمت ها تا سال تولید و بازیگران را در این مطلب مطالعه کنید.

دوات آنلاین -سریال پنجره مجموعه ای خانوادگی به کارگردانی قدرت الله صلح میرزایی است که نخستین بار از شبکه 5 پخش شد و اکنون آی فیلم تکرار این سریال را روانه آنتن می کند.

 

خلاصه داستان سریال پنجره

داستان سریال پنجره درباره دانش‌آموزی باهوش به نام پویا است که وابستگی بسیاری به برادرش پویان دارد و خود را برای موفقیت در المپیادهای جهانی آماده می‌کند. با قبول شدن پویان در دانشگاه، آنها به همراه خانواده خود عازم شمال می‌شوند؛ اما وقوع یک حادثه ناگوار، زندگی‌شان را دستخوش تغییراتی نامطبوع می‌کند و روی درس و تحصیل پویا تاثیراتی منفی می‌گذارد...

عکسی از سریال پنجره

تعداد قسمت های سریال پنجره

این سریال که تولید سال 1390 است و علی صادق شیرازی تهیه کنندگی آن را برعهده داشته در 36 قسمت ساخته شده و هر قسمت آن حدود 45 دقیقه است.

 

ساعت پخش و تکرار

اگر قصد دارید سریال پنجره را از طریق شبکه آی فیلم دنبال کنید باید بدانید این مجموعه سه مرتبه در روز پخش و تکرار می شود و شما باید برای ساعت های 5 بعد از ظهر، یک بامداد و یا 9 صبح برنامه ریزی کنید.

عکسی از سریال پنجره

بازیگران سریال پنجره

در این سریال محسن افشانی نقش پویا را بازی کرده و شهنام شهابی نیز نقش پویان را برعهده دارد. عبدالرضا اکبری، فریبا کوثری، کامران تفتی، فریبا نادری، مریم سلطانی، سمانه پاکدل، مهدی امینی خواه، جمشید شاه‌محمدی، حسین مهری و سینا مهراد از بازیگران اصلی مجموعه پنجره هستند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.