2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
هدف مونا کرمی از بازیگری چیست

هدف مونا کرمی از بازیگری چیست

بازیگر نقش آروز در سریال از سرنوشت چرا سراغ بازیگری رفت؟ آیا او به دنبال شهرت بود؟

دوات آنلاین -مونا کرمی با بازی در نقش آرزو در سریال از سرنوشت به شهرت زیادی رسید البته او از فصل سوم به این مجموعه پیوست اما توانست به خوبی از عهده نقش بربیاید و مخاطب را با خود همراه کند. اما این هنرمند چرا به سمت بازیگری رفت و چه هدفی داشت؟

 

مونا کرمی اهل کجا است

مونا کرمی متولد روز 18 آذر سال 1369 است. او در مینودشت استان گلستان به دنیا آمده است و فقط یک برادر دارد که از خودش کوچکتر است.

 

کرمی از کودکی وارد عرصه هنر شد. بازی در تئاتر، نقاشی و موسیقی هنرهایی بود که او دنبال کرد تا اینکه در نهایت به عنوان بازیگر حرفه ای شناخته شد.

 

مونا کرمی در دانشگاه در رشته مهندسی منابع طبیعی درس خوانده اما در زمینه بازیگری نیز آموزش دیده و علاوه بر بازیگری در رادیو نیز کار کرده است. او که در چند فیلم سینمایی و کوتاه نقش هایی را برعهده داشت با ایفای نقش در سریال حوالی پاییز شناخته شد و نقش آرزو در سریال از سرنوشت او را به شهرت بسیار زیادی رساند.

مونا کرمی در نقش آرزو در سریال از سرنوشت

انگیزه مونا کرمی برای بازیگری

مونا کرمی اگرچه بازیگر معروفی است اما می گوید هدفش از این کار شهرت نیست. او در گفت و گویی توضیح داده: من از کودکی به هنر علاقه داشتم و از 9 سالگی کارم را با تئاتر عروسکی شروع کردم. در حوزه‌های مختلف هنری نیز فعالیت داشته‌ام، 8 سال نقاشی رنگ روغن آموختم حتی در راستای کمک به حرفه‌ اصلی‌ام موسیقی و آواز آموختم و سعی کردم از جلوه‌های گوناگون هنر درک نسبی داشته باشم. هدف اصلی من از بازیگری پول و شهرت نبود، بازیگری را برای ارضای روح و روانم انتخاب کردم. چرا از فرصتی که خدا در اختیار من قرار داده که بتوانم یک نفر باشم اما زندگی‌های مختلف را تجربه کنم استفاده نکنم. هدف من از انتخاب بازیگری بیشتر معنوی است تا دنیوی.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.