2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
بیوگرافی هادی دیباجی بازیگر نقش سعید در سریال برف بی صدا می بارد

بیوگرافی هادی دیباجی بازیگر نقش سعید در سریال برف بی صدا می بارد

هادی دیباجی را در سریال برف بی صدا می بار در نقش سعید می بینیم. با زندگینامه این هنرمند بیشتر آشنا شوید.

دوات آنلاین -سید محمدهادی دیباجی از جمله بازیگران جوانی است که همیشه بی حاشیه کار خودش را کرده و از عهده نقش هایش به خوبی برآمده است. به بهانه بازی او در نقش سعید در سریال برف بی صدا می بارد بیوگرافی وی را مرور کرده ایم.

هادی دیباجی بازیگر نقش سعید در سریال برف بی صدا می بارد

هادی دیباجی چگونه بازیگر شد

سید محمدهادی دیباجی متولد ۱۲ تیر سال ۱۳۶۲ است. پدر او در جنگ تحمیلی شهید شد. هادی بعد از اتمام دوران دبیرستان به دلیل علاقه ای که به هنر داشت رشته بازیگری را برای ادامه تحصیل انتخاب کرد و در دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران پذیرفته شد.

 

دیباجی قبل از این که کارش را به عنوان بازیگر شروع کند مدتی به عنوان چهره ‌پرداز فعالیت می کرد تا این که در سال ۱۳۸۴ در فیلم سینمایی جایی در دور دست به کارگردانی خسرو معصومی و همچنین تله فیلم عذوس کوهستان بازی کرد و این گونه بود که مسیر تازه ای در زندگی اش شروع شد.

هادی دیباجی بازیگر نقش سعید در سریال برف بی صدا می بارد

فیلم ها و سریال های هادی دیباجی

هادی دیباجی در این سال ها هم در سینما و هم در تلویزیون فعال بوده است. دو سریال گاندو 2 و احضار از جمله کارهای او در سال 1400 است اما قبل از آن نیز در مجموعه های عملیات 125، راه و بیراه، دیوار شیشه ای و آسپرین بازی کرده بود.

 

فیلم های سینمایی و تله فیلم های زیر از دیگر کارهای این بازیگر هستند:

بیرون از بهشت ۱۳۸۵

زخم شانه حوا ۱۳۸۶                     

زمهریر   ۱۳۸۸

گلوگاه     ۱۳۸۹               

سیب و سلما 1389

پایان‌نامه  1389   

دامنه‌های سفید ۱۳۹۱         

باغ بهشت   ۱۳۹۲   

تابو ۱۳۹۳          

انجماد عقربه ۱۳۹۵

فیصل ۱۳۹۷

ونوشه ۱۳۹۷

هادی دیباجی بازیگر نقش سعید در سریال برف بی صدا می بارد

بازی در نقش سعید در سریال برف بی صدا می بارد

هادی دیباجی در گفت‌‌وگو با جام‌جم درباره نقشش در سریال برف بی صدا می بارد با اشاره به کلیت داستان بیان می‌کند: این مجموعه داستان درگیری فرزندان یک فامیل با هم را روایت می‌کند که آنها بچه‌های عمه و دایی هم هستند. من می‌توانم بگویم که شخصیت نقشی که در این سریال بازی می‌کنم با خیلی از اتفاقاتی که در تلویزیون دیده‌ایم متفاوت است. من این شخصیت را خیلی خاص می‌دانم. نقشی که برای آن مجبور شدم ریش بلند بگذارم و به واسطه آن نتوانم سرکار دیگری بروم، البته «گاندو» و «احضار» من را با همین گریم پذیرفتند.

 

دیباجی می‌افزاید: این دومین همکاری من با آقای شفیعی است و او من را به آقای آذربایجانی معرفی کردند. در مورد این نقش هم از ابتدا حساسیت‌هایی از سوی آقای آذربایجانی و مرحوم بهبهانی‌نیا وجود داشت و عاقبت این نقش به من رسید. همچنین این کار جزو مجموعه‌های طولانی است که حدود ۲۵۰ قسمت دارد و بیشتر از ۹۰ قسمت از آن دست ماست.

 

او اضافه می‌کند: در این بین آفیش‌های من با فاصله است و در تمام این مدت باید گریم کار را حفظ کنم و ریش داشته باشم. این خیلی اتفاق سختی است که البته شیرینی‌‍‌هایش را هم دارد.

 

این بازیگر درباره جزئیات نقش سعید که آن را ایفا می‌کند، بیان کرد: احمد و سعید در این کار دوبرادرند و احمد اغلب با خانواده است و اتفاقات مختلفی را پشت سرمی‌گذارد و سعید که من نقش او را بازی می‌کنم از شخصیت‌های جالب قصه است که درگیر جبهه و جنگ شده و ویژگی‌های خاصی دارد که جذابش می‌کند. این کاراکتر حتی از عشقش می‌گذرد و به جنگ می‌رود. شخصیت کم‌حرف و نسبتا ساکتی دارد که در عین حال دوست داشتنی است. من یادم است در اولین برخورد با پوریا شکیبایی و دیگر بچه‌ها همه می‌گفتند که ما به دنبال آن هستیم که ببینیم سعید چه کسی است چون او جزو شخصیت‌های مثبت و دوست‌داشتنی است.

 

به گفته دیباجی نقش سعید در ۶۰ قسمت ابتدای کار حضور کمتری دارد و در ادامه به صورت پررنگ‌تری قصه را ادامه می‌دهد.

 

حفظ راکوردها و حسی که در طول آفیش‌های با فاصله در یک سریال این‌چنینی باید اتفاق بیفتد هم موضوع دیگری بود که دیباجی با اشاره به دشواری آن گفت: این جریان خیلی اذیت‌کننده و سخت است. هر زمانی که می‌خواهند من را آفیش کنند من همیشه خواهش می‌کنم که حتی شده یک روز قبل اما بگویند تا بتوانم خودم را با فضا تطبیق دهم. من برای خودم جدولی دارم که تداوم حسی را برای خودم یادداشت می‌کنم. این اتفاق را در هرکاری انجام می‌دهم چون گاهی ممکن است سکانس یک و فینال را در یک روز بگیرند و من بازیگر باید آماده بازی کردن آن باشم.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.