2024/03/19
۱۴۰۲ سه شنبه ۲۹ اسفند
سریال برف بی صدا می بارد چند قسمت است + ساعت پخش و تکرار از شبکه 3

سریال برف بی صدا می بارد چند قسمت است + ساعت پخش و تکرار از شبکه 3

اگر تماشای سریال برف بی صدا می بارد را در برنامه های خود قرار داده اید این مطلب شما را درباره جزییات این مجموع راهنمایی می کند.

دوات آنلاین -سریال برف بی صدا می بارد با داستان جذاب خود می تواند مخاطابان را همراه کند ضمن این که این مجموعه طولانی ترین سریال تلویزیونی محسوب می شود.

 

خلاصه داستان سریال برف بی صدا می بارد

در خلاصه داستان این سریال آمده است: اگر بمانی، غزل غزل ترانه ی لبخند به پایت می ریزم. پرده حسرت از دلت برمی کنم. برف بی صدا می بارد، دردانه من. بمان تا رسم پذیرایی از تقدیر را بجا آوریم.

عکسی از سریال برف بی صدا می بارد

تعداد قسمت های سریال برف بی صدا می بارد

سریال برف بی صدا می بارد به نویسندگی مرحوم مسعود بهبهانی نیا سه فصل دارد که داستان فصل اول آن در ۱۰۰ قسمت از سال های ۶۵تا ۶۹ روایت می شود.

 

در مجموع این سریال داستان را در دهه‌های 1360، 1370 و 1390 دنبال می کند و قرار است 250 قسمت باشد.

عکسی از سریال برف بی صدا می بارد

برف بی صدا می بارد چه ساعتی پخش و تکرار می شود

سریال برف بی صدا می بارد هر شب حدود ساعت یک ربع به 9 از شبکه 3 پخش می شود البته همان طور که در جریان هستید پنج شنبه ها خلاصه قسمت ها روی آنتن می رود.

 

تکرار این مجموعه در ساعت‌های ۱:۳۰ بامداد، ۱۰:۰۰ صبح و ۱۴:۳۰ بعد از ظهر روز بعد خواهد بود.

عکسی از سریال برف بی صدا می بارد

بازیگران سریال برف بی صدا می بارد

فرهاد آییش، الیکا عبدالرزاقی، پوریا پورسرخ ، مائده طهماسبی ،پاشا رستمی، پوریا شکیبایی، پانته آسیروس، مریم شیرازی، مینا وحید، فریبا متخصص، امید روحانی، مهسا طهماسبی، امیر جنانی، هادی دیباجی،سیامک ادیب، هاله گرجی، ستاره حیدرآبادی ،آناهیتا اقبال نژاد، سینا کرمی و... از بازیگران این سریال هستند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
ناشناس 1402/04/20
من الان قسمت ۸۰ رو میبینم خیلییی فیلم کلیشه ای هس یکی فقط گول میخوره و یکی برعکس واقعا دخترا انقدر ساره هستن؟
امروز 1402/03/21
خیلی این مجموعه زیبا و دیدنی است لطفا6فصل از ان را بسازید
ناشناس 1401/05/23
چه فایده سریال هر چقدر قشنگ باشه آخرش را خلاصه میکنند بخاطر دو قسمت دیگه راست میگید قشنگ آخرش را طولانی وجذاب کنید ما چه توقعی داریم فیلم و سریال ایرانی کدوم یکی به خوبی و معنی دار تموم شده که این دومی باشه
سلجوقی 1401/05/20
سریال خوب و جذابی هست ولی دیگه واقعا حبیب و کاراش حرص ما رو در آورده و همش هم از قانون در میره سیمین هم خیلی ساده و زود باور هست درکل واقعیت بعضی از زندگیا رو نشون میده الهی به زمین گرم بشینن اینجور آدمای بد ذات و کینه ای تصادف کنی ایشالله حبیب😂
پارمیسم 1401/05/19
فیلم خیلی خوبیه جالبه من که خیلی راضی ام فقط تا می که آن سریال پخش می شه خیلی کنه ۳۸ دقیقه هست من دوست داشتم ۱ ساعت باشه برای این که تا میایم بفهمیم چی شد تموم میشه خواهشمندم تایم رو زیاد کنید
میرحسینی 1401/05/18
تازه داشت حالمون با دیدن این قسمت ها خوب می شد که دوباره یهو‌ کیانی حقه جدید رو کرده و سیمین ساده هم داره گول می خوره واقعا دیگه شورشو درآوردن ، این سریال جز اعصاب خوردی چیزی نداره
سوگند 1401/05/18
فیلمی پر از غصه و ناراحتی که فقط حس شاد بودن رو از مردم میگیره. من که از دیدن این فیلم حالم بد میشه. فقط دارید با این فیلم‌ها بودجه رو هدر میدید و روان مردم رو به هم میریزید.
قدوسی تهران 1401/05/12
فیلم جالب و اموزنده ای هست خصوصا هر چی به قسمت های پایانی نزدیک تر میشه جذاب تر میشه
اسکندری 1401/05/11
۲۵۰ قسمت خیلی زیاده ،تورو خدا سر و تهشو هم بیارین
محسن 1401/05/11
مشخصات سریالهای ایرانی ۱- فقط دیالوگ بین چند نفره و تصویر نقشی بازی نمیکنه میشه از رادیو هم پخش بشه ۲-چه ده قسمت باشه چه هزار قسمت یه داستان چهار خطی را کش میدن از اول تا یکی مونده به آخر یه نقش منفی مسخره حالگیری میکنه تو قسمت آخر همه چیز نامفهموم یا با خوبی تموم میشه ۳-چون دقیقه ایی فروخته میشه ،در مجموع ۲۲۰ لیتر آب تو فیلمه با کمی ارزش تصویری ۴-هدف را آموزش خانواده و اجتماع و شانتاژ و القاع خط تصور میکنن ولی بد آموزیهاش بیشتره تا فیلم دزدی میزارن فرداش هزار دزدی میشه ،ادم ربایی میزارن فرداش اتفاق میفته .... ۵-چرا ۲۵۰ قسمت مگه چه آموزنده ایی داره چون حیف کردن بودجه و وقت مردم

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.