2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
بیوگرافی وحید آقاپور به بهانه شرکت در فصل دوم برنامه جوکر

بیوگرافی وحید آقاپور به بهانه شرکت در فصل دوم برنامه جوکر

وحید آقاپور یکی از مهمانان فصل دوم جوکر است. زندگینامه او را در ادامه بخوانید.

دوات آنلاین -وحید آقاپور که در کارنامه هنری اش بازی در سریال و فیلم های طنز را نیز دارد در فصل دوم مسابقه جوکر شرکت کرده تا ببینید تا چه حد می تواند جلوی خنده اش را بگیرد. با بیوگرافی این هنرمند آشنا شوید.

وحید آقاپور شرکت کننده فصل دوم رئالیتی شو جوکر

زندگی شخصی وحید آقاپور

وحید آقاپور در سال 1357 در شهرری به دنیا آمده و خودش را بچه محله شاه عبدالعظیم(ع) معرفی می کند. البته او اصالتا آذری است.

 

آقاپور با مریم داننده که بازیگر تئاتر است ازدواج کرد و خودش نیز در تئاتر تجارب زیادی دارد. ضمن این که این بازیگر تحصیلات دانشگاهی اش را نیز در رشته هنر پی گرفته و فوق لیسانس کارگردانی نمایش دارد.

 

آغاز بازیگری وحید آقاپور

آقاپور بازی مقابل دوربین را از سال 1387 شروع کرد. نخستین تجربه بود یک تله به کارگردانی بهروز شفیعی به نام فیلم خوشبختی  بود و او سپس دو سال بعد در فیلم پذیرایی ساده ساخته مانی حقیقی جلوی دوربین رفت. آقاپور در سال 99 بار دیگر با مانی حقیقی همکاری و در فیلم تفریق بازی کرد.

وحید آقاپور شرکت کننده فصل دوم رئالیتی شو جوکر

فیلم ها و سریال های وحید آقاپور

فیلم آوا یکی دیگر از تجارب سینمایی وحید آقاپور است. این فیلم به کارگردانی صدف فروغی ماجرای دختر 17 ساله ای به نام آوا را به تصویر می کشد. وی تصمیم می گیرد که زندگی خود، خانواده اش و دوستانش را تحت تاثیر قرار می دهد.

 

آقاپور در فیلم اکسیدان نیز به ایفای نقش پرداخت و نشان داد برای حضور در فیلم های کمدی نیز توانا است. او کار طنز را در سریال های چک برگشتی و همچنین شرایط خاص نیز پی گرفته است.

 

این هنرمند علاوه بر دو سریال کمدی در دو مجموعه درام نیز به ایفای نقش پرداخته و حتما او را در سریال های لحظه گرگ و میش و می جان دیده اید.

وحید آقاپور شرکت کننده فصل دوم رئالیتی شو جوکر

وحید آقاپور در جوکر

آقاپور با حضور در فصل دوم برنامه جوکر فضایی تازه را آزموده است. خودش درباره این مسابقه و رئالیتی شو گفته:  خیلی باحال بود. فضاش رو قبلا تجربه نکرده بودم.

 

او گفته برای شرکت در جوکر فکر کرده و برنامه دارد و فکر می‌کند برنده شدنش هم اصلا بعید نیست.

 

به نظر وحید، رامبد جوان کسی است که می‌تواند او را بخنداند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
ممدم 1401/03/27
سلام چه جوری هر چند وقت یه بار یهدبازیکن مشهور میشه همین اقاپور نو جوکر رفت حالا تو مافیا و با چند کلیپ طنز و البته حمایت پلتفروم های خانگی منجر به بیشتر معرفی و شناخت او شد

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.