2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
اسامی شرکت کنندگان مسابقه خنداننده شو 3 در شب های مختلف

اسامی شرکت کنندگان مسابقه خنداننده شو 3 در شب های مختلف

20 استعداد جوان در فصل سوم مسابقه خنداننده شو با هم رقابت می کنند. با این شرکت کنندگان آشنا شوید.

دوات آنلاین -رامبد جوان در فصل هشتم برنامه خندوانه بار دیگر مسابقه استندآپ کمدی راه انداخته است. خنداننده شو 3 با حضور 20 شرکت کننده برگزار می شود و روال آن نسبت به فصل های قبل متفاوت است.

 

در فصل سوم مسابقه استعدادیابی خنداننده شو کمدین های فصل قبلی به عنوان مربی در کنار استعدادهای جوان تمرین کردند و حالا این 20 نفر باید در حضور سه داور یعنی خود رامبد جوان، حسن معجونی و امیرمهدی ژوله با هم رقابت کنند.

 

در هر شب 5 شرکت کننده روی سن می روند و داوران یک اجرا را مستقیم به مرحله بعد می فرستند و یک نفر دیگر را حذف می کنند. از میان سه شرکت کننده دیگر دو نفر با رای مردمی به مرحله بعد صعود خواهد کرد.

 

شرکت کنندگان شب اول مسابقه خنداننده شو 3

در شب اول یاشار کبیری، مصطفی احمدی شاهرودی، نیما سهرابی، نگار طاهر احمدی و کاوه مرحمتی با هم در خنداندن تماشاگران رقابت خواهند کرد.

شرکت کنندگان خنداننده شو 3 چه کسانی هستند

اسامی شرکت کنندگان شب دوم

شرکت کنندگان شب دوم مسابقه خنداننده شو 3 این استعدادها هستند: امیر ولی زاده، میلاد نظری، حسن عزیزی لاری، هانیه زنگارکی فرهانی و مهدی داودی

 

استعددهای شب سوم خنداننده شو

محمد حاجی زاده، نیما نافع، مصطفی احمدی مازندرانی، محمدرضا ضربی زاده و هانا ستوهی در شب سوم این مسابقه برنامه خندوانه استندآپ کمدی های خود را اجرا خواهند کرد.

 

رقیبان در شب چهارم

 در شب آخر از مرحله اول خنداننده شو 3 باید شاهد رقابت این افراد باشیم: علی غریب، بابک باقرنیان، محمدحسین توسلی، فائزه جمشیدی و منصوره شرف آبادی.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
فائزه 1400/11/20
لطفا خنداننده شو4هم بسازین
آرزو حندران 1400/11/20
واقعا برنامه خنداننده شو3عالی بود.لطفا خنداننده شو4هم بسازین.ممنون از مجری های خوب این برنامه: امیرژوله_محمدمعجونی_رامبد جوان_پژمان جمشیدی_ #در_خانه_بمانید_و_خنداننده_شو_را_ببینید_

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.