2024/04/16
۱۴۰۳ سه شنبه ۲۸ فروردين
معرفی سریال گیلدخت؛ خلاصه داستان، تعداد قسمت ها و بازیگران

معرفی سریال گیلدخت؛ خلاصه داستان، تعداد قسمت ها و بازیگران

موضوع سریال گیلدخت چیست، این مجموعه در چند قسمت ساخته شده، تولید چه سالی است و در کجاها فیلمبرداری شده است؟

دوات آنلاین -سریال گیل دخت مجموعه ای تاریخی است که داستانی عاشقانه دارد؛ یعنی هر دو فاکتور مهم برای پربیننده شدن را دارا است و مجید اسماعیلی در اولین تجربه سریال سازی خود گامی محکم برداشته است.

پوستر سریال گیل دخت

خلاصه داستان گیلدخت

داستان گیلدخت به گذشته برمی‌گردد و اتفاق‌‌هایی را در زمان قاجار ورق می‌زند. این سریال به کسانی که در دربار مظفرالدین شاه هستند، می‌پردازد و این افراد قصد دارند مظفرالدین شاه را ترور کنند و جایش را بگیرند.

 

در خلاصه داستان سریال چنین آمده است: حکایت گلنار و اسماعیل که در میان هیاهو و مهلکه قجری تارو پود دل شان با مهر و محبت هم بافته می شود؛ قصه و غصه عاشق و معشوقی است که اگر صد دلیل برای رفتن داشته باشند یک بهانه برای ماندن پیدا می کنند و……..

عکسی از سریال گیل دخت

سریال گیل دخت تولید چه سالی است

گیل دخت در سکوت خبری تولید شد. این مجموعه به کارگردانی مجید اسماعیلی و تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی ساخته شده و پیش تولید آن از ابتدای سال ۹۸ شروع و از اواسط همان سال در استان گیلان کلید خورد و پس از حدود ۲سال تصویربرداری آماده پخش شد.

 

این سریال در گرمدره تهران و استان گیلان فیلمبرداری شده است.

عکسی از سریال گیل دخت

سریال گیلدخت چند قسمت است

نویسنده این سریال مجید آسودگان است که برای نگارش فیلمنامه حدود ۵سال زمان گذاشته است از جمله کارهای این نویسنده خلاق می توان به سریال های چادر گلدار، راه و بی راه اشاره کرد. این مجموعه در ۶۵ قسمت نوشته و تولید شده است.

عکسی از سریال گیل دخت

بازیگران سریال گیلدخت

فخرالدین صدیق‌شریف، رامتین خداپناهی، محمود پاک‌نیت، جعفر دهقان، فریبا متخصص، سعید چنگیزیان، شقایق فراهانی و پریوش نظریه بازیگران این سریال هستند.

 

کارگردان سریال گیل دخت کیست

گیل دخت اولین سریال است که مجید اسماعیلی  کارگردانی کرده است. این اثر تاریخی بعد از تجربه موفق فیلم سینمایی «ماهی سیاه کوچولو» ساخته شده است.از دیگر فیلم های اسماعیلی به فیلم سینمایی خدا جیرجیرکها را دوست دارد، رقص روی یخ، گمیچی را می توان اشاره کرد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.