2024/04/16
۱۴۰۳ سه شنبه ۲۸ فروردين
ثریا و غلامرضا در آخر سریال سرجوخه چه می شوند

ثریا و غلامرضا در آخر سریال سرجوخه چه می شوند

آیا غلامرضا و ثریا در پایان داستان سریال سرجوخه با هم ازدواج می کنند؟ آیا غلامرضا کشته می شود یا افتاقی دیگر رخ می دهد؟

دوات آنلاین -سریال سرجوخه مجموعه ای جذاب است که هم به لحاظ سوژه اهمیت زیادی دارد و هم به عنوان یک داستان به شدت جلب توجه می کند. ماجراهای غلامرضا و ثریا و سرنوشت آنها یکی از موضوعات سوال برانگیز در این مجموعه است. آیا این دو در آخر سریال با هم ازدواج می کنند یا موضوع به نحوی دیگر پیش می رود؟

 

یکی از احتمالات مرگ غلامرضا است. این شخصیت با بازی حمیدرضا محمدی است. او وارد بازی های خطرناکی می شود اما با توجه به توضیحاتی که در ادامه می خوانید او در نهایت زنده می ماند اما به ثریا خیانت خواهد کرد و به نظر می رسد در نهایت از این خیانت پشیمان شود. توضیحات بازیگر نقش ثریا را در این رابطه بخوانید.

مریم وحیدزاده درباره نقش ثریا در سریال سرجوخه چه گفت

دلیل علاقه به نقش ثریا

مریم وحیدزاده، بازیگر نقش ثریا در سریال سرجوخه به باشگاه خبرنگاران گفت: من نقش «ثریا» را به خاطر وفاداری، صاف و ساده بودنش دوست داشتم. دلیل شخصی‌ام هم برای انتخاب کاراکتر ثریا این بود که بیشتر اوقات نقش دختر‌های خیلی شیک و پولدار به من داده می‌شد، اما دوست داشتم با شخصیت مردمی تری معرفی شوم.

 

وحیدزاده خاطرنشان کرد: قشنگ‌ترین اتفاق بعد از پخش سرجوخه برای من این بود که از دوستانم پیام می گرفتم که تو بالاخره توانستی! تو آنقدر تلاش کردی تا موفق شدی! و حقیقتاً همینطور است. امیدوارم ادامه راه هم اتفاق‌های خیلی خوب و خوب‌تری در انتظارم باشد.

 

وی افزود: من بیشتر از ۶ سال است که وارد عرصه بازیگری شدم. با تئاتر شروع کردم و بعد فیلم‌های کوتاه متعددی کار کردم؛ اما «سرجوخه» اولین تجربه حضور من در یک پروژه سریالی بود و این خودش چالش کمی نیست. باید بگویم نقش ثریا زیاد به شخصیت واقعی من نزدیک نیست؛ برای همین در لحن، رفتار و حتی راه رفتن هم حسابی تمرین کردم تا به ثریا نزدیک شوم.

 

بازیگر سریال سرجوخه اظهار کرد: من این مدت پیام‌های خیلی زیادی از مردم گرفتم که همه به من لطف داشتند و تا الان نقد منفی دریافت نکرده‌ام. این از سر محبت است، اما خیلی مشتاقم نظرات کارشناسی درباره نقش ثریا را بشنوم و یاد بگیرم.

آیا غلامرضا و ثریا در آخر سریال سرجوخه ازدواج می کنند

ثریا و غلامرضا در آخر سرجوخه

وحید زاده با اشاره به تنوع قصه سرجوخه عنوان کرد: به خاطر تنوع داستان، سریال سرجوخه می‌تواند سلیقه‌های مختلفی را در بر بگیرد. بنابراین به نظرم مخاطب می‌تواند در این سریال داستان عاشقانه، امنیتی و اجتماعی را دنبال کند.

 

این بازیگر درباره قصه زندگی ثریا و غلامرضا  گفت: داستان ثریا و غلامرضا در سرجوخه پر از اتفاقات غیر منتظره است. داستانی از وفاداری و تعهد تا لغزش. بهتر است من توضیحات بیشتری ندهم تا لذت دنبال کردن داستان برای مخاطبان پابرجا بماند.

 

این بازیگر اظهار کرد: در این ۶ سال که بازیگری را دنبال می‌کنم، بار‌ها و بار‌ها اتفاق افتاده که به خاطر به اصطلاح مافیا یا پارتی بازی‌ یا نبودن یک ساز و کار اصولی برای انتخاب بازیگر، ناامید شدم یا حتی قطع امید کردم. اما وقتی به توانایی خودت باور داشته باشی، هیچ دری برایت بسته نمی‌ماند. شاید زمان بیشتری را سپری کنی و شاید تلاش بیشتری بخواهد، اما رسیدن به هدف شدنی است.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.