2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
تعداد قسمت ها و روزهای پخش سریال نیسان آبی؛ معرفی کامل

تعداد قسمت ها و روزهای پخش سریال نیسان آبی؛ معرفی کامل

سریال نیسان آبی چه روزهایی پخش می شود؟ این سریال چند قسمت است؟ خلاصه داستان آن چیست؟

دوات آنلاین -همه اطلاعاتی که درباره سریال نیسان آبی لازم است بدانید می توانید در این مطلب بخوانید. تعداد قسمت ها، روزهای پخش، خلاصه داستان، بازیگران و ... در ادامه آمده است.

 

سریال نیسان آبی چند قسمت است

سریال کمدی نیسان آبی در 20 قسمت ساخته می شود و هر قسمت حدود 50 دقیقه است البته زمان شروع پخش این مجموعه از فیلیمو هنوز فیلمبرداری آن تمام نشده بود. یکی از مشکلات سکته مهران غفوریان بود که کار را کمی عقب انداخت.

عکسی از سریال نیسان آبی

نیسان آبی چه روزهایی پخش می شود

سریال نیسان آبی هر هفته روزهای چهارشنبه از فیلیمو پخش می شود و البته اگر شما از جمله افرادی هستید که فایل این سریال را می خرید و دانلود می کنید باز هم در همین روز می توانید آن را از طریق سایت های معتبر خریداری کنید.

عکسی از سریال نیسان آبی

تغییر نیسان آبی از فیلم به سریال

خراسان نوشت: سریال نیسان آبی اولین مجموعه کمدی منوچهر هادی در مدیوم نمایش خانگی است. هادی پس از دو تجربه شکست‌خورده «دل» و «گیسو»، این بار با «نیسان آبی» در نمایش خانگی حضور خواهد داشت و این سابقه، کار او را برای جلب توجه مخاطب این مدیوم سخت می‌کند. چالشی که در سریال «گیسو» هم با آن رو‌به‌رو بود و نتوانست با موفقیت از آن عبور کند. در هر صورت «نیسان آبی» چه از نظر ژانر و چه از نظر گروه بازیگران با دیگر سریال‌های او متفاوت است و باید دید چه اتفاقی را برای منوچهر هادی رقم خواهد زد.

 

نیسان آبی ابتدا قرار بود در قالب فیلم سینمایی ساخته شود و شورای صدور پروانه ساخت، مجوز تولید این اثر را صادر کرد، اما شیوع کرونا و تعطیلی سالن‌های سینما، تصمیم صاحبان این پروژه را تغییر داد و «نیسان آبی» به سریال نمایش خانگی تبدیل شد. اگر قصه این اثر به خوبی بسط یافته و فیلم نامه اولیه ظرفیت تبدیل به سریال را داشته باشد، می‌توان به نتیجه امیدوار بود، وگرنه تصمیم سازندگان این مجموعه ممکن است به ضرر اثر تمام شود.

عکسی از سریال نیسان آبی

خلاصه داستان سریال نیسان آبی

قصه «نیسان آبی» درباره زندگی دو رفیق صمیمی به نام «جمشید» و «رضا» است. هر دو وضعیت مالی مناسبی ندارند و به سختی زندگی‌شان را اداره می‌کنند، در این شرایط یک دزد، نیسان آبی «جمشید» را که علاقه فراوانی به آن دارد و به امانت دست «رضا» سپرده، می‌دزدد و این اتفاق سرآغاز ماجراهای سریال است.

 

سریال ابتدا دوران کودکی و جوانی «جمشید» و «رضا» را مرور می‌کند و تقریبا نیمی از قسمت اول در اوایل دهه 70 می‌گذرد. سریال تلاش کرده با استفاده از مدل مو و لباس‌ها در آن دوران و ظاهر شخصیت‌ها از مخاطب خنده بگیرد و تا حدودی هم موفق می‌شود، اما ایده استفاده از نوستالژی‌های دهه 60 و مدل لباس و موها در آن زمان، تا به حال در آثار کمدی مختلف به کار گرفته شده و جدید نیست.

 

شوخی سریال با سکانس معروف بردن «محسن» به مرکز ترک اعتیاد و استفاده از موسیقی سریال «قورباغه» هم کمک زیادی به خنداندن مخاطب و تقویت شوخی‌ها نکرده است. «نیسان آبی» فعلا شروع متوسطی داشته و به عنوان سریالی سرگرم‌کننده می‌توان روی آن حساب کرد.

عکسی از سریال نیسان آبی

نیسان آبی، سریال کم ستاره

منرچهر هادی معمولا در سریال‌های نمایش خانگی و فیلم‌های سینمایی خود، از حضور ستاره‌ها استفاده کرده و بخشی از فروش یا دیده شدن اثرش را به واسطه حضور آن‌ها تضمین کرده است. «نیسان آبی» برخلاف دیگر ساخته‌های هادی، در غیاب بازیگران سینما و با شمار کمی از ستاره‌های محبوب ساخته شده. مهران غفوریان، حسین یاری، بهناز جعفری و یکتا ناصر بازیگران اصلی این مجموعه هستند که به عنوان ستاره‌های سینما شناخته نمی‌شوند. هرچند که «دل» و «گیسو» با وجود پرستاره بودن، نتوانستند موفقیتی به دست بیاورند، بنابراین اگر قصه «نیسان آبی» توجه مخاطب را جلب کند، می‌تواند دیده شود.

 

زوج کمدی جدید در سریال نیسان آبی

مهران غفوریان در نقش «رضا» و حسین یاری در نقش «جمشید» زوج کمدی سریال هستند. این دو بازیگر زوج کمدی جدیدی هستند و استفاده از آن‌ها در کنار یکدیگر انتخاب خوبی بوده است. با این که کاهش وزن تاثیر زیادی بر ظاهر غفوریان داشته، اما بامزگی ذاتی او همچنان در بازی‌ و لحن خاصش دیده می‌شود. حسین یاری با نقش «جمشید» که علاقه زیادی به جمشید هاشم‌پور دارد، حضور متفاوتی در این سریال داشته.

 

این بازیگر که کمتر در آثار کمدی دیده شده، در «نیسان آبی» بازی بسیار خوبی را از خود به نمایش گذاشته است. دیگر بازیگران سریال مانند یکتا ناصر و بهناز جعفری که نقش دو خواهر را ایفا کرده‌اند نیز بازی‌های قابل قبولی داشته‌اند.

 

*عکس های این مطلب را عکس‌ها را سمیه میری در اختیار فیلیموشات قرار داده است.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
شیرین 1401/03/02
خیلی فیلم خوبی بود ممنون از سازندش
ناشناس 1401/02/24
این فیلم بسیار عالی هست
صمد 1400/12/09
سریالی جذاب باکارگردانی متخصص و زبده ودارای لوکیشن های زیبا وهنرمندان با بازی قشنگ
ناشناس 1400/12/09
جذاب وپرکشش مخصوصا قسمت۱۹ اصلا خسته کننده نیست و کارگردانی زبده و استفاده از لوکیشن زیبا دستشون درد نکنه
امیر 1400/12/09
این فیلم خیلی عالیه
ناشناس 1400/11/27
عالیییییییییی🤏🏻🤏🏻🤏🏻🤏🏻
فاطمه زهرا تاجیک 1400/11/26
این فیلم عالی عالی👌👌
علی 1400/11/26
خیلی فیلم باحالیه
علی 1400/11/26
واقعا عاااااالی
ناشناس 1400/11/14
به نظرم یه فیلم معمولیه و با این بازیگرهای توانایی ک داخل این فیلم بازی کردن میتونست خیلی جذاب تر و باحال تر باشه...داخل این فیلم خیلی اتفاقات میفته اما به چشم نمیاد و تمام قسمت ها و دقیقه های فیلم یک نواخته

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.