2024/04/18
۱۴۰۳ پنج شنبه ۳۰ فروردين
سریال فروش خانه جن زده چند قسمت است + داستان و بازیگران

سریال فروش خانه جن زده چند قسمت است + داستان و بازیگران

اطلاعات اولیه ای که درباره سریال کره ای فروش خانه جن زده لازم است بدانید، از جمله تعداد قسمت ها، خلاصه داستان و اسامی بازیگران در این مطلب بخوانید.

دوات آنلاین -سریال فروش خانه جن زده با نام اصلی خانه جن زده ات را بفروش یک مجموعه کره ای در ژانر کمدی، فانتزی و ترسناک است که می توانید با تماشای آن اوقات فراغت خود را پر کنید.

عکسی از سریال کره ای فروش خانه جن زده

خلاصه داستان سریال فروش خانه جن زده

در این سریال کره ای زنی به نام هونگ جی آه که به عنوان مشاور املاک و مستغلات فعالیت می کند، ارواح سرگردان را از خانه های متروکه بیرون می راند. این زن توانایی ارتباط با ارواح را از مادرش به ارث برده است. او با مردی به نام او این بیوم همراه می شود تا پس از گذشت چندین سال از وقوع دو رویداد ناگوار، اسرار مربوط به آنها را آشکار سازد اما این مرد یک کلاهبردار است در نقشه هایش از ارواح استفاده می کند.

عکسی از سریال کره ای فروش خانه جن زده

تعداد قسمت های سریال فروش خانه جن زده

سریال فروش خانه جن زده محصول سال 2021 است. این سریال کره ای در 16 قسمت ساخته شده و توانسته در این شکشور بینندگان زیادی پیدا کند.

 

بیشتر بخوانید: معرفی کامل سریال کره ای سرگذشت آرتدال

 

این مجموع با زیرنویس و همچنین دوبله فارسی وارد شبکه نمایش خانگی شده است و اگر از علاقه مندان به مجموعه های کره ای هستید می توانید آن را دنبال کنید.

 

بد نیست بدانید این سریال در آی ام دی بی نمره 7.8 را به دست آورده است.

 

بازیگران سریال فروش خانه جن زده

جانگ نارا، یونگهوا جونگ، مالگئوم کانگ، کانگ هونگسئوک، کیلکانگ آن، بائک یونهای، هئو دونگوون و کیم دائهگون در سریال فروش خانه جن زده بازی کرده اند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.