2024/04/18
۱۴۰۳ پنج شنبه ۳۰ فروردين
سریال سرگذشت آرتدال چند قسمت است + خلاصه داستان

سریال سرگذشت آرتدال چند قسمت است + خلاصه داستان

داستان سریال سرگذشت آرتدال چیست؟ این سریال کره ای در چند قسمت ساخته شده است و آیا فصل دوم هم دارد؟

دوات آنلاین -اکشن، درام، فانتزی، تاریخی و عاشقانه همه اینها مشخصات سریال سرگذشت آرتدال است. این سریال تخیلی کره ای وارد شبکه نمایش خانگی شده است و می توانید آن را با دوبله فارسی تماشا کنید.

عکسی از سریال کره ای سرگذشت آرتدال

خلاصه داستان سریال سرگذشت آرتدال

داستان در دوران عصر برنز می‌گذرد و براساس داستان دانگون، بنیانگذار اولین پادشاهی کره‌ ای گوجوسان، ساخته شده ‌است.

 

وقایع این مجموعه کره ای در یک سرزمین خیالی به نام آرس می گذرد. اون سوم  و سایا دو برادر دوقلو هستند که هر دو ایگوتو هستند. ایگوتوها حاصل ازدواج سارام(انسان) و نئانتال(موجودات افسانه ای) هستند. ایگوتو و نئانتال در ظاهر شبیه انسان اند ولی رنگ خونشان متفاوت و قدرتشان به خصوص هنگام عصبانیت خیلی فراتر از انسان است.

 

برادرا دوقلو در اثر حمله ساکنان آسدال به سرزمین موجودات افسانه ای (سرزمین ماه) پدر و مادر خود را از دست دادند و از زمان یک سالگی از هم جدا شدند. شخصی به نام تاگون سایا را پیدا کرد و او را به عنوان فرزندش بزرگ کرد. از طرفی اون سوم در یک قبیله بدوی به نام واهان پرورش یافت.

 

بیشتر بخوانید: معرفی کامل سریال کره ای رویای فرمانروای بزرگ

 

تاگون می خواهد بر تمام آسدال حکومت کند اما یک مشکل بزرگ وجود دارد. او نیز ایگوتو است و می‌ترسد رازش برملا شود. خلاصه این که در این شهر افسانه ای شاهد وقایع زیادی هستیم؛ اتفاقاتی جالب و مهییج.

عکسی از سریال کره ای سرگذشت آرتدال

تعداد قسمت های سریال سرگذشت آرتدال

این سریال کره ای محصول سال 2019 در 18 قسمت ساخته شده که شامل 3 پارت 6 قسمتی می شود. همچنین فصل دوم این سریال قراراست ساخته شود. اگر از علاقه مندان به این مجموعه هستید برای تماشای فصل بعدی حداقل باید تا سال آینده میلادی صبر کنید.

عکسی از سریال کره ای سرگذشت آرتدال

بازیگران سریال سرگذشت آرتدال

جونگ کی سونگ، کیم جی وون، دونگ گان جانگ، کیم اوک بین، سا بونگ یون، کی دو هون، هائه جون پارک و سونگ ها جو در سریال سرگذشت آرتدال بازی کرده اند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
غزاله 1401/12/10
سلام پس چرا فصل بعدی نمیاد؟

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.