2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
دوست صمیمی، طراح نقشه ربودن زن جوان

دوست صمیمی، طراح نقشه ربودن زن جوان

آن‌ها چشمان من را بستند و با تهدید گاز اشک آور پول و طلاهایم را سرقت کردند و من را در بزرگراه فتح از ماشین پیاده کرده و فرار کردند.

دوات آنلاین -اعضای یک شبکه آدم‌ربایی که در پوشش مأمور پلیس زن جوان را ربوده و اموالش را سرقت کرده‌بودند، اعتراف کردند که نقشه آدم‌ربایی را یکی از دوستان شاکی طراحی کرده است.

 

به نوشته روزنامه جوان، شامگاه بیستم اردیبهشت ماه امسال زن جوانی با مرکز فوریت‌های پلیس‌۱۱۰ تماس گرفت و گزارش یک آدم‌ربایی را اعلام کرد. وقتی مأموران پلیس در محل حاضر شدند شاکی جزئیات ماجرا را شرح داد.

 

جزییات آدم ربایی

او گفت: ساعتی قبل من در میدان شهیدطهرانی مقدم یک تاکسی اینترنتی گرفتم تا به خانه‌ام بروم. بعد هم سوار تاکسی شدم و راننده شروع به حرکت کرد. بعد از طی مسافتی سرنشینان یک خودروی پژو خاکستری با نشان دادن تجهیزات پلیسی از راننده خواستند که توقف کند. راننده هم که فکر می‌کرد آن‌ها پلیس هستند کنار مسیر توقف کرد. بعد هم سرنشینان پژو پیاده شدند و خودشان را پلیس معرفی کردند و من را به خودروی خودشان منتقل کردند. آن‌ها چشمان من را بستند و با تهدید گاز اشک آور پول و طلاهایم را سرقت کردند و من را در بزرگراه فتح از ماشین پیاده کرده و فرار کردند که از آن‌ها شکایت دارم.

 

بعد از مطرح شدن شکایت پرونده به دستور قاضی به اداره‌ پنجم پلیس‌ آگاهی تهران فرستاده‌ شد و تحقیقات بیشتری در این باره انجام شد. شاکی وقتی مورد تحقیق دوباره قرار گرفت گفت که به یکی از دوستانش که مریم نام دارد مظنون است و احتمال می‌دهد که وی هم در جریان سرقت نقش داشته‌باشد. او گفت که ساعتی قبل از اینکه گرفتار آدم‌ربایان شود مریم او را همراهی کرده است.

 

دستگیری متهمان

بعد از به دست آمدن این سرنخ تحقیقات ادامه پیدا کرد و مشخص شد که مریم با مردی به نام فرامرز ارتباط دارد. شاکی وقتی با تصویر فرامرز مواجه شد او را به عنوان یکی از آدم‌ربایان شناسایی کرد.

 

با کامل شدن تحقیقات در این باره فرامرز همراه مریم و سه همدست دیگرشان تحت تعقیب قرار گرفته و بازداشت شدند. فرامرز در اولین بازجویی‌ها گفت: مریم به من گفت که دوستش وضع مالی خوبی دارد و همیشه مقداری پول و طلا همراهش هست. روز حادثه بعد از اینکه مریم از شاکی جدا شد من همراه دوستانم در نقش پلیس وارد شدیم و موفق شدیم پول و طلاهایش را سرقت کنیم، اما سرانجام خودمان هم گرفتار پلیس شدیم.

 

سردار علیرضا لطفی، رئیس پلیس‌ آگاهی تهران بزرگ گفت: تحقیقات برای کشف جرائم بیشتر متهمان در اداره‌ پنجم پلیس‌آگاهی تهران جریان دارد.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.