2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
پسر نوازنده در جشن تولد خون به پا کرد

پسر نوازنده در جشن تولد خون به پا کرد

متهم: من اصلاً قصد قتل نداشتم، اما در درگیری از ترس چاقو را از جیبم بیرون آوردم و فکر نمی‌کردم مرتکب قتل شوم.

دوات آنلاین -پسر گیتارزن در جشن تولد یکی از دوستانش در یکی از باغ‌های اطراف تهران مرد جوانی را به قتل رساند.

 

به نوشته روزنامه جوان چندی قبل به مأموران پلیس تهران خبر رسید چند پسر جوان داخل باغی در اطراف تهران درگیری خونینی را رقم زده‌اند، سپس تیمی از مأموران پلیس راهی محل شدند که دریافتند لحظاتی قبل بین دو گروه شش و سه نفره که همگی جوان بوده‌اند، نزاع دسته‌جمعی خونینی رخ داده که در جریان آن مرد ۳۰ ساله‌ای با ضربه چاقوی یکی از طرفین زخمی و برای درمان به بیمارستان منتقل شده است.

 

بدین ترتیب مأموران برای تحقیقات بیشتر به بیمارستان رفتند که تیم پزشکی اعلام کرد مرد زخمی که حامد نام دارد بر اثر شدت خونریزی در اتاق عمل به کام مرگ رفته است. با اعلام خبر قتل مرد جوان، پرونده وارد مرحله تازه‌ای شد و تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت به دستور بازپرس جنایی تحقیقات خود را درباره این حادثه آغاز کرد. بررسی‌های مأموران پلیس نشان داد قاتل پسر ۲۳ ساله‌ای به نام پیام است که همراه پنج نفر از دوستانش در مراسم جشن تولدی در آن باغ شرکت داشته‌اند که با سه نفر از دوستان صاحب باغ درگیری مرگباری را رقم می‌زنند و بعد از محل فرار می‌کنند.

 

گیتار خونین

صاحب باغ به مأموران گفت: معمولاً باغم را برای برگزاری مراسم‌ها و جشن به بستگان و دوستان نزدیک اجاره می‌دهم، اما این بار یکی از دوستان نزدیکم به نام بهرام از من خواست باغم را برای چند ساعت به پسر جوانی به نام حمید اجاره بدهم تا مراسم جشن تولدش را برگزار کند. قرار بود جشن تولد به صورت خانوادگی برگزار شود، اما بعد متوجه شدم همه مهمان‌های حمید پسر جوان هستند که تلفنی موضوع را به بهرام گفتم و گلایه کردم که او گفت بی‌خیال شوم تا مهمانی‌شان تمام شود و بروند.

 

وی ادامه داد: ساعتی بعد صدای مشاجره و درگیری آن‌ها به گوشم رسید که فهمیدم پسر جوانی که گیتار می‌زند همراه دوستانش با تعداد دیگری از مهمانان مشاجره لفظی می‌کنند. من فکر کردم درگیری آن‌ها بالا بگیرد، به همین خاطر دوباره با بهرام تماس گرفتم و از او خواستم به باغ بیاید و میانجیگری کند و به درگیری پایان دهد، اما بهرام سه نفر از دوستانش را به باغ فرستاد و خودش به باغ نیامد.

 

وقتی دوستان بهرام به باغ رسیدند، پسر گیتارزن همراه دوستانش از باغ رفته بود، اما او گیتارش را جا گذاشته بود و دقایقی بعد دوباره آن‌ها به باغ برگشتند که با سه دوست بهرام درگیر شدند. وقتی درگیری آن‌ها بالا گرفت پسر نوازنده با چاقو ضربه‌ای به حامد زد و او را خونین نقش بر زمین کرد. همه ما شوکه شده بودیم که او همراه پنج نفر از دوستانش با خودروی‌شان از محل گریختند.

 

دستگیری قاتل

بدین ترتیب همزمان با ادامه تحقیقات درباره این حادثه، مأموران پلیس پیام و دوستانش را تحت تعقیب قرار دادند تا اینکه چند روز بعد موفق شدند گیتار‌زن و دوستانش را دستگیر کنند.

 

متهمان پس از انتقال به اداره دهم پلیس آگاهی به جرمشان اعتراف کردند.

 

پیام با اظهار پشیمانی در توضیح درگیری مرگبار گفت: روز حادثه جشن تولد یکی از دوستانم به نام حمید بود. او من و پنج نفر از دوستانم را برای جشن دعوت کرده بود و تعداد دیگری از دوستانش هم که ما آن‌ها را نمی‌شناختیم در باغ دعوت بودند. من معمولاً وقتی در جشن تولد دوستانم دعوت می‌شوم، گیتارم را با خودم می‌برم و برای آن‌ها آهنگ می‌زنم و روز حادثه هم در باغ برای دوستان گیتار می‌زدم که با یکی از دوستان حمید مشاجره لفظی کردیم. موضوع درگیری ما بیماری کرونا بود که او می‌گفت چرا حمید به خاطر بیماری کرونا ما را دعوت کرده است.

 

فکر می‌کرد من برای نوازندگی دعوت شده‌ام که باهم مشاجره لفظی کردیم، اما دقایقی بعد با میانجیگری دوستان درگیری ما تمام شد. حرف‌های دوست حمید ما را خیلی ناراحت کرد که همراه پنج نفر از دوستانم جشن تولد را ترک کردیم و به داخل شهر آمدیم که در میانه راه متوجه شدم گیتارم را جا گذاشته‌ام و به همین خاطر دوباره همراه دوستانم به باغ برگشتیم.

 

وقتی به باغ رسیدیم با سه نفر از دوستان صاحب باغ روبه‌رو شدیم. تازه متوجه شدیم صاحب باغ چند نفر از دوستانش را خواسته تا به باغ بیایند و اگر درگیری ما بالا گرفت آن‌ها با ما درگیر شوند. سه دوست صاحب باغ وقتی ما را دیدند فکر کردند ما برای درگیری دوباره به باغ برگشته‌ایم که راه ما را سد کردند و درگیری ما با آن‌ها آغاز شد. آن‌ها با چوب و چماق به ما حمله کردند که من هم برای دفاع از خودم با چاقویی که همراه داشتم، ضربه‌ای به یکی از آن‌ها زدم. مرد جوان وقتی زخمی شد من و دوستانم با دو خودرویی که داشتیم از محل فرار کردیم.

 

در میانه راه با خودروی دیگری تصادف کردیم که خسارت او را نقدی دادیم تا گرفتار مأموران پلیس نشویم، اما در نهایت دستگیر شدیم.

 

وی در پایان گفت: من اصلاً قصد قتل نداشتم، اما در درگیری از ترس چاقو را از جیبم بیرون آوردم و فکر نمی‌کردم مرتکب قتل شوم.

 

متهمان در ادامه به دستور بازپرس جنایی برای تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفتند.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.