2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
هومن برق نورد و بهنام تشکر، لورل و هاردی ایرانی

هومن برق نورد و بهنام تشکر، لورل و هاردی ایرانی

برق نورد و تشکر بازیگران کاملا حزفه ای و آشنا به کارشان هستند که هم در آثار جدی و هم در مجموعه های کمدی خوش می درخشند.

دوات آنلاین -هومن برق نورد و بهنام تشکر زوج هنری بسیار موفقی هستند؛ البته عادت کرده ایم هر وقت این دو را در کنار هم می بینیم لبخند بزنیم و بدانیم با سریال یا فیلمی کمدی مواجه هستیم. این دو بازیگر که به صورت جداگانه نیز در آثار زیادی بازی کرده و تجربه کار جدی هم دارند تا کنون در سریال دزد و پلیس، سریال ساختمان پزشکان، سریال دودکش 1، پادری و فیلم سینمایی زندانی‌ها با یکدیگر هم بازی بوده اند و سریال دودکش 2 همکاری جدید این زوج است. برخی به آنها لقب لورل و هاردی ایرانی داده اند.

 

بازی هومن برق نورد و بهنام تشکر در کارهای جدی

بهنام تشکر غیر از کارهای کمدی در آثار جدی نیز خوش درخشیده است. سریال وارش یکی از بهترین بازی های او بود. همچنین تشکر را به تازگی در سریال های هم بازی، بوم و بانو و سرگذشت دیده ایم که همگی سریال های جدی و درام هستند.

 

تشکر در سینما نیز کارهای جدی خوبی دارد. لاک قرمز و  استرداد از جمله اینها است.

 

از طرفی اوج هنر هومن برق نورد در کارهای جدی را می توان در سریال شهرزاد دید. دادستان و فاکتور هشت از دیگر سریال های جدی این هنرمند است. او در فیلم های زیادی نیز نقش های جدی داشته است که خون شد، تیغ و ترمه و سرو زیر آب از جمله آنها است.

 

هومن برق نورد متولد 5 دی سال 1348 است در تهران به دنیا آمده و بهنام تشکر متولد  4 بهمن سال 1355 و اهل بندر انزلی است.

هومن برق نورد و بهنام تشکر به لورل هاردی ایرانی معروف شده اند

شروع همکاری هومن برق نورد و بهنام تشکر

جام جم نوشت: سال۱۳۹۰ بهنام تشکر با حضور در مجموعه ساختمان پزشکان، توانست مورد توجه قرار بگیرد و همکاری با برق‌ نورد را نیز تجربه کند که می‌توان موفق‌ترین سریال مشترک این دو دانست که به دلیل بده‌بستان‌ها و پاسکاری‌های خوبی که در این سریال داشتند، مورد توجه مردم قرار گرفت.

 

بهنام تشکر در این سریال نقش دکتر نیما افشار را بازی کرد که در میان مشکلات خود با بیماران مختلف و مشکلات شخصی‌اش گرفتار شده ‌بود. هومن برق‌ نورد در این سریال در نقش ناصر افشار (برادر دکتر نیما) حضور داشت که تازه از زندان آزاد شده‌ بود و مشکلاتی را برای بهنام تشکر ایجاد می‌کرد.

هومن برق نورد و بهنام تشکر در چه فیلم هایی بازی کرده اند

تکرار موفقیت در سریال دزد و پلیس

موفقیت این دو باعث شد سعید آقاخانی برای ساخت سریال دزد و پلیس سراغ این دو برود و دوباره این زوج هنری تکرار شود. سومین موفقیت این دو به واسطه محمدحسین لطیفی در سریال دودکش 1 رقم خورد و مردم خاطرات بسیار زیادی از شخصیت‌های فیروز و نصرت دارند.

 

آنها بعد در فیلم سینمایی زندانی‌ها دوباره کنار هم قرار گرفتند و حالا بعد از گذشت چند سال در دودکش 2 در کنار هم نقش آفرینی می‌کنند. در مجموع خیلی‌ها معتقدند زوج تشکر و برق‌ نورد یادآور زوج لورل ‌و هاردی است.

 

سه ‌گانه برق‌ نورد و تشکر

بهنام تشکر، بازیگر نقش نصرت قبلا گفته بود: مردم بعد از تماشای سه سریال از من و هومن برق‌ نورد می‌گفتند، سه ‌گانه برق‌ نورد و تشکر! مثل پدر‌خوانده! ترجیح ما این است که دیگر کار جدی انجام بدهیم تا چرخشی هم در کارمان به‌وجود بیاوریم. تماشاگر فعلا به اندازه کافی ما را در فضای کارهای کمدی دیده و هنوز نمی‌داند ما در فضای جدی چه کارهایی می‌توانیم انجام بدهیم؛ ضمن این‌که دودکش، کمدی صرف نبود و بیشتر تصویرگر فضای زندگی واقعی بود. هر‌چه قصه جلوتر رفت، روابط شخصیت‌ها بیشتر دیده شد. اندازه این کمدی با کمدی‌های دیگر تفاوت دارد. کمدی آن کمتر است و تلخی‌هایی هم دارد. کارگردان و نویسنده هم تلاش‌شان این بود که اندازه کمدی، روابط آدم‌ها و تلخی‌هایی که وجود دارد، رعایت شود. به‌نظرم تلخی‌های این سریال هم شیرین است. به دلیل این‌که زندگی در آن جریان دارد و این‌که کمدی‌اش با دیگر کمدی‌ها متفاوت است.

 

 

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
حيدر 1401/02/14
یکی از بهترین بازیگران سینمای ايران هستند این دو بزرگوار من سینمایی زندانی ها و سریال‌ دودکش و سریال دزد و پلیس رو دیدم از خنده رودبر میشی

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.