2024/04/16
۱۴۰۳ سه شنبه ۲۸ فروردين
کسب درآمداز طریق بیو اینستاگرام با کارت ویزیت آنلاین بهلینک

کسب درآمداز طریق بیو اینستاگرام با کارت ویزیت آنلاین بهلینک

اگر می‌خواهید در شبکه‌های اجتماعی فروشگاه پر رونقی داشته باشید می‌توانید از ابزار جدید از جمله کارت ویزیت آنلاین بهره ببرید.

دوات آنلاین -کسب و کارهای اینترنتی امروزه در سراسر جهان رو به گسترش است و هر چقدر این نوع تجارت رونق بیشتری پیدا می‌کند طبیعتا پیچیدگی‌ها و فوت و فن‌های آن هم بیشتر می‌شود. حالا وقتی شما تصمیم می‌گیرید خدمات یا محصولاتی را از طریق فضای مجازی عرضه کنید دیگر ساختن یک پیج در اینستاگرام کافی نیست و باید ریزه کاری‌های زیادی را رعایت کنید. در واقع موفقیت یا شکست شما تا حد زیادی به همین جزییات بستگی دارد. اولین و اساسی‌ترین کاری که در این زمینه باید انجام بدهید این است که خود و محصول‌تان را به شکل درست و کامل معرفی کنید تا بتوانید اعتماد مخاطب را به دست بیاورید و رسیدن به این هدف ممکن نیست مگر این‌که کارت ویزیت آنلاین(بهلینک) شکیل و در عین حال اصولی و صحیح خاص خودتان را داشته باشید و در واقع  پروفایل و بیو اینستاگرام شما به خوبی معرف فعالیت شما باشد.

در بهلینک کارت ویزیت آنلاین بسازید

چرا باید در بهلینک کارت ویزیت آنلاین بسازیم

کارت ویزیت یکی از مهم‌ترین ابزار هر فعال عرصه کسب و کار است که با آن خودش را به مشتریان و مخاطبان معرفی می‌کند. اطلاعاتی مانند نام خود، اسم موسسه، نوع خدمات، راه‌های ارتباطی و ... همگی در گذشته در کارت‌های کوچک چاپ می‌شد و هر فعال عرصه کسب و کار چند عدد از این کارت‌ها را در جیب خودش داشت تا در مواقع لزوم ارائه بدهد و بتواند ارتباط خودش را با طرف مقابل و جامعه هدف حفظ کند.

 

حالا همان کارت‌های ویزیت سنتی تغییر شکل داده‌اند و آنلاین شده‌اند. در ایران نیز سایت بهلینک در همین زمینه فعالیت می‌کند و به شما این امکان را می‌دهد که برای ساخت کارت ویزیت آنلاین به صورت رایگان ثبت نام کنید. شما در این کارت‌ها می‌توانید محصولات خود را معرفی کنید. لینک‌های مرتبط با کسب و کارتان را بگنجانید. نحوه خرید محصول و ثبت سفارش را شرح بدهید. راه تماس با خودتان را بیان کنید و هر اطلاعات ضروری دیگری را که ارتباط مشتری را با شما راحت‌تر می‌کند درج کنید.

بهلینک محدودیت لینکدهی در ایسنتاگرام را برطرف می کند

رفع مشکل نبود امکان ثبت لینک با کارت ویزیت آنلاین بهلینک

یکی از موضوعات مهم در کسب و کارهای مجازی نوشتن بیو اینستاگرام است که باید معرف کامل شما و کارتان باشد و شما می توانید برای این امر از سایت کاپریلا کمک بگیرید اما علاوه بر آن در حال حاضر شما نمی‌توانید برای پست‌های اینستاگرامی خود به صورت مستقیم لینک بگذارید و باید مخاطب‌تان را به بیو صفحه ارجاع بدهید. از طرفی در بیو هم شما این امکان را دارید که فقط یک لینک را ثبت کنید. یعنی اگر شما شبکه‌های اجتماعی یا صفحات اینترنتی متعدد و متنوعی داشته باشید از میان آنها فقط یکی را باید انتخاب کنید و در اختیار مخاطبان خود قرار بدهید.

 

این محدودیت باعث می‌شود مشتریان شما به خوبی در جریان فعالیت‌ها، محصولات و خدمات شما قرار نگیرند و ارتباط دو طرفه آن طور که لازم است مستحکم نشود اما بهلینک توانسته با کارت ویزیت‌های آنلاین خود این مانع را برطرف کند. به گونه‌ای که شما در هر کارت ویزیت می‌توانید چندین لینک قرار بدهید.

 

با این کار مشتریان به تمام صفحات مدنظر شما دسترسی خواهند داشت و می‌وانند از یک شبکه اجتماعی به صفحه شما در شبکه اجتماعی دیگر بروند. همین ترفند سبب می‌شود تعداد فالوورهای شما افزایش یابد. همچنین شما امکان ثبت رکورد بهتری در فروش آنلاین خواهید داشت.

 

بنابراین به نظر می‌رسد استفاده از این امکان بهلینک برای کسب و کارهای اینستاگرامی باعث رونق می‌شود و شما را زودتر از آنچه که قبلا برنامه‌ریزی کره بودید به هدف‌تان نزدیک می‌کند.

 

در کارت ویزیت آنلاین چه چیزهایی بنویسیم

بیو اینستاگرام در واقع شناسنامه پیج شما است و مطالبی که در آن می‌نویسید بسیار اهمیت دارد. طبیعتا وقتی قرار است کارت ویزیت خود را در پروفایل قرار بدهید نیز باید اطلاعات کاملا مفید و لازم را در آن بگنجانید.

 

شما باید بتوانید در کارت ویزیت خودتان را به خوبی معرفی کنید. دقیقا بگویید چه محصولاتی دارید و کیفیت آنها چگونه است. مشتریان چگونه می‌توانند آن را سفارش بدهند و توضیحات تکمیلی دیگر را در آن قید کنید.

 

شما با کارت ویزیت می‌توانید افرادی را که وارد بیو پیج شما شده‌اند به صفحات اجتماعی دیگرتان هدایت کنید یا آدرس‌های اینترنتی دیگر را در اختیار آنها قرار بدهید تا از جزییات کسب و کار شما بهتر آگاه شوند. باز هم تاکید این نکته ضروری است که در این روش یعنی با استفاده از کارت ویزیت‌های بهلینک دیگر شما محدودیت ثبت لینک ندارید و می‌توانید از چند لینک بهره ببرید.

 

البته یادتان نرود این کار فقط یکی از گام‌های اصلی است و بعد از آن شما باید برای کسب و کار خودتان تبلیغ کنید و طبیعتا تبلیغات در شبکه های اجتماعی و اینستاگرام راه و روش‌های خاص خودش ر ا دارد که در این زمینه نیز می‌توانید از طریق فرادرس آموزش‌های لازم را کسب و اطلاعات خود را ثبت کنید.

 

چگونه در بهلینک ثبت نام کنیم

یکی از حسن‌های بهلینک این است که ثبت نام در آن رایگان و بسیار ساده است.

نحوه ثبت نام در بهلینک

شما بعد از ورود به صفحه اصلی این سایت به بخش ایجاد بهلینک رایگان می‌روید و همان طور که در عکس بالا می‌بینید باید اطلاعات اولیه خودتان را درج کنید.بعد از آن مطابق شکل بالا شما به صفحه جدیدی هدایت می‌شوید که در آن نوشته شما هنوز بهلینکی نساخته‌اید. بنابراین روی دکمه ایجاد بهلینک جدید کلیک کنید. در مرحله بعد یک نام انگلیسی به عنوان شناسه و یک نام فارسی که عنوان صفحه شما است را انتخاب کنید و در قسمت بایو توضیحات کامل درباره کسب و کارتان را بنویسید.

نحوه لینکدهی در بهلینک

در گام بعد شما به صفحه‌ای وارد می‌شوید که امکانات زیادی دارد و از جمله این‌که می‌توانید لینک‌های مدنظر خود را قرار بدهید. بخش سوالات متداولی را که ممکن است برای مشتریان مطرح شود تکمیل کنید و آدرس خود را اضافه کنید.

نمونه ای از کارت ویزیت در بهلینک

به همین سادگی بهلینک شما ساخته می‌شود و می‌توانید با کلیک روی دکمه مشاهده آن را ببینید. همان طور که در عکس بالا می‌بینید این کارت ویزیت شامل لینک‌های مفید و مورد نیاز شما است.

نحوه قرار دادن کارت ویزیت در بهلینک

حالا به بخش تنظیمات پیج اینستاگرام خودتان بروید و لینک ساخته شده توسط بهلینک را در بخش وب سایت کپی کنید.

کارت ویزیت بهلینک در ایسنتاگرام

حالا هر شخصی که وارد پروفایل شما می‌شود علاوه بر توضیحاتی که در بیو نوشته‌اید در زیر نام صفحه شما لینکی را می‌بیند که در واقع کارت ویزیت آنلاین شما است و می‌تواند با کلیک روی آن به تمام محتوای موردنظر شما دسترسی پیدا کند.

 

این امکان به معنای آن است که شما دیگر برای معرفی خود و تبلیغ محصول‌تان هیچ محدودیتی ندارید و در ضمن می‌توانید همزمان از چندین شبکه اجتماعی استفاده و مخاطبان هر یک را به دیگری ارجاع بدهید.

روش برندسازی در اینتاگرام چگونه است

چگونه برندسازی کنیم

گام مهم بعدی این است که شما بتوانید برای خودتان برندسازی کنید که برای یاد گرفتن اصول این کار هم می‌توانید به فرادرس مراجعه کنید و آموزش‌های اولیه ضروری برای این کار را به خوبی یاد بگیرید. همچنین باید با اصول تبلیغات در شبکه های اجتماعی آشنا شوید.

 

یادتان نرود درست است که شبکه‌های اجتماعی بازار وسیعی را پیش روی ما قرار داده است که همگان می‌توانند از آن بهره‌مند شوند اما این به معنای تضمین موفقیت نیست و فقط افرادی می‌توانند در این بازار پیشرو باشند و به اهداف‌شان برسند که طبق اصول درست تبلیغات، برندسازی و دیجیتال مارکتینگ پیش بروند. شما برای رسیدن به این نقطه چاره‌ای جز آموزش دیدن، مطالعه کردن و کسب تجربه ندارید.

 

پس می‌توانید از همین حال دست به کار شوید یا اگر صفحه‌ای برای کسب و کار اینترنتی دارید آن را با استفاده از روش‌هایی که در این مطلب ذکر شد از جمله کارت ویزیت آنلاین بهلینک بهینه‌سازی کنید.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.