2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
خلاصه داستان فیلم قهرمان به کارگردانی اصغر فرهادی

خلاصه داستان فیلم قهرمان به کارگردانی اصغر فرهادی

فیلم قهرمان اصغر فرهادی درباره چیست و چه موضوعی دارد؟ کدام بازیگران در آن بازی کرده اند؟

دوات آنلاین -فیلم قهرمان ساخته جدید اصغر فرهادی است که نویسندگی و تهیه کنندگی آن را نیز خودش به عهده داشته و البته در بخش تهیه الکساندر ماله گی نیز او را همراهی کرده است. قهرمان فیلمی به نسبت طولانی است و دو ساعت و 7 دقیقه زمان دارد. خلاصه داستان اسامی بازیگران آن را در ادامه بخوانید.

 

خلاصه داستان فیلم قهرمان

فیلم قهرمان درباره شخصیتی به نام رحیم است که به دلیل عدم توانایی در پرداخت بدهی اش در زندان به سر می برد  اما طی دو روز مرخصی در تلاش است، شاکی خود را با پرداخت بخشی از بدهی متقاعد به پس گرفتن شکایت خود کند، اما اتفاقات آنگونه که برنامه ریزی شده پیش نمی رود.

 

مجله سینمای ایتالیا نیز خلاصه داستانی درباره «قهرمان» منتشر کرده و در بخشی از شماره جدید خود که به فیلم های مهم جشنواره کن پرداخته، آورده است: «قهرمان، فیلم جدید اصفر فرهادی کارگردان ایرانی برنده دو جایزه اسکار است. داستان این فیلم درباره مردی است که به دلیل بدهی در زندان است اما وقتی آزاد می شود، متوجه می شود نامزدش یک کیف پر از پول پیدا کرده، اما تصمیم می گیرد از این پول استفاده نکند. زمانی که خبر این اقدام انسان دوستانه او در شهر می پیچد، به چهره ای شناخته شده تبدیل می شود  و اهالی شهر برای کمک به او دست به کار می شوند و ...»

عکسی از فیلم قهرمان ساخته اصغر فرهادی

بازیگران فیلم قهرمان

امیر جدیدی، محسن تنابنده، فرشته صدرعرفایی و سارینا فرهادی از بازیگران این فیلم هستند. قهرمان در شهر شیراز فیلمبرداری شده است.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.