2021/06/17
۱۴۰۰ پنج شنبه ۲۷ خرداد
چاق شدن سریع صورت با تغذیه؛ بهترین روش ها

چاق شدن سریع صورت با تغذیه؛ بهترین روش ها

اگر می خواهید صورت تان چاق شود این مطلب توصیه های مفید تغذیه ای برای شما دارد.

دوات آنلاین -همان طور که عده ای در تلاش هستند تا لاغر شوند برخی نیز می خواهند کمی چاق تر شوند مخصوصا دوست دارند صورت چاق تری داشته باشند. چاق شدن به اعتقاد بعضی متخصصان از لاغر شدن سخت تر است اما با روش های تغذیه ای می توان سریع و راحت به این هدف رسید.

برای چاق شدن صورت شیر بنوشید

نوشیدنی هایی برای چاق شدن صورت

دو نوشیدنی در چاق شدن سریع صورت خیلی مفید است. یکی آب و دیگری شیر

 

کم آبی بدن یکی از دلایل مهم لاغری صورت است. نوشیدن آب کافی در طول روز آب میان بافتی سلول‌ها را تامین می‌کند و اثر فوق العاده‌ای بر چاق شدن صورت دارد.

 

همچنین برای چاق شدن سریع صورت هر روز شیر بنوشید. این نوشیدنی سرشار از پروتئین، کلسیم، ویتامین‌ها و مواد معدنی است و با افزایش آب‌رسانی به سلول ها‌ی پوستی باعث پر شدن صورت می‌شود.

 

میوه و سبزیجات صورت شما را چاق می کند

برای چاق شدن سریع صورت کافی است مصرف میوه و سبزیجات را در رژیم غذایی‌تان افزایش دهید. فیبر موجود در میوه و سبزیجات باعث آب‌رسانی به سلول‌های پوست می‌شود. اگرچه میوه‌ها کالری کمی دارند، اما به دلیل فیبر بالایی که دارند شما را برای مدت طولانی سیر نگه می‌دارند. یک هفته بعد از اضافه کردن سبزیجات و میوه‌ها به رژیم غذایی‌تان می‌توانید تاثیر آن را بر پر شدن صورت‌تان ببینید.

 

آجیل بخورید

مصرف مغزهای روغنی یکی از بهترین روش ها برای پرتر به نظر رسیدن عضلات صورت است.گنجاندن حب 4 مغز به برنامه و رژیم غذایی یکی از روش های بی عارضه و طبیعی برای پر کردن صورت است. برای تهیه این حب نیاز به مغز پسته، بادام، فندق و خرما دارید.

 

4 عدد از هر یک از مغزهای پسته، بادام و فندق را با 2 عدد خرما ترکیب کنید و آنها را به صورت خمیری نرم درآورید، به جای استفاده از خرما از شیره خرما نیز می توانید استفاده کنید. از این خمیر حب های کوچک و گرد تهیه کنید و در طول روز5 تا 10 عدد از این حب ها را بخورید.

 

بیشتر بخوانید: برای افزایش وزن چی بخوریم

 

رژیم غذایی مناسب برای چاق شدن صورت

برای چاق شدن صورت در یک هفته مواد غذایی حاوی کربوهیدرات مانند نان، برنج، ماکارونی و پاستا را به رژیم غذایی‌تان اضافه کنید. خوردن این مواد غذایی باعث اضافه شدن چربی صورت می‌شود و صورت‌تان را به سرعت چاق می‌کند.

جوانه گندم به چاق شدن صورت شما کمک می کند

خوردن جوانه گندم بسیار مفید است

کالری جوانه گندم بالاست و گنجاندن آن در رژیم غذایی باعث چاق شدن بدن و صورت می‌شود. همچنین پروتئین موجود در جوانه گندم باعث افزایش حجم عضلات می‌شود. جوانه گندم را همراه با شیر یا ماست بعد از هر وعده غذایی مصرف یا از آن برای تهیه سالاد و طبخ غذا استفاده کنید.

چگونه با ماساژ صورت خود را چاق کنیم

ماساژ برای چاق شدن صورت

یکی از بهترین روش ها برای چاق شدن صورت ماساژ هر شب صورت قبل از خواب با روغن بادام، روغن زیتون و روغن نارگیل است.

 

برای چاق شدن صورت و گونه ها می توانید هر روز پوست خود را با روغن جوانه گندم ماساژ دهید تا در عرض یک هفته صورت چاق تر و تپل تر داشته باشید.

 

برای سریع چاق شدن صورت هر روز صورت خود را با شیر سرد به مدت 20 دقیقه ماساژ دهید و اجازه دهید شیر 5 دقیقه بر روی صورت بماند و سپس با آب گرم صورت خود را بشویید.

 

اگر می خواهید از روشی خیلی سریع برای پر شدن صورت تان استفاده کنید، پیشنهاد می کنیم با یک متخصص طب سوزنی مشورت کنید. درمانگران طب سوزنی، از سوزن های ظریف طب سوزنی برای بهتر شدن جریان گردش خون صورت و تولید کلاژن بیشتر استفاده می کنند، این روش با افزایش خونرسانی به صورت به افزایش و تولید کلاژن پوست نیز کمک می کند و به تقویت عضلات صورت و خوش فرم شدن این عضلات می پردازد. با کمک طب سوزنی در مدتی کوتاه و کمتر از یک ماه می توانید صورت پر و زیبایی داشته باشید.

با ورزش می توانید صورت خود را چاق کنید

ورزش برای چاق شدن صورت

یکی از بهترین روش ها برای چاق شدن صورت استفاده از تکنیک های ورزشی است.

 

روی صندلی بنشینید و روی عضلات صورت تمرکز کنید.

 

سپس لب ها را تا جایی که می توانید جمع کنید و آن را به مدت 5 ثانیه در همین حالت نگه دارید.

 

سپس بدون آنکه لب های تان از هم باز شود و دندان های تان دیده شود لبخند بزنید و سعی کنید خط لبخند را بلند و بلندتر کنید.

 

لب ها را به مدت 5 ثانیه در این وضع نگه دارید و این تمرین را 15 بار تکرار کنید.

 

بعد از اجرای پانزدهمین حرکت خواهید دید که عضلات صورت تان احساس خستگی می کنند.

 

خستگی عضلات صورت بهترین نشانه برای بهبود خونرسانی و جریان گردش خون به سلول های صورت است.

 

برای این کار هر روز کمتر از 20 دقیقه را به این کار اختصاص دهید و در 2 نوبت این تکنیک را اجرا کنید.

 

 

اصول درست برای چاق شدن

به طور کلی اگر می خواهید چاق شوید 9 اصلی که در ادامه آمده است را رعایت کنید:

برای چاق شدن فعال باشید

پروتئین بیشتری مصرف کنید

کربوهیدرات را فراموش نکنید

برای چاق شدن متناوب بخورید

غذاهای متفاوت بخورید

غذاهای با کالری بالاتر بخورید

مقادیر زیادی مایعات بنوشید

قبل از خواب غذا بخورید

به اندازه کافی بخوابید

 

منابع: باشگاه خبرنگاران- خبرگزاری صدا و سیما - سیمرغ

 

لوازم آشپزخانه کالا و ما
کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.