2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين

فیلم: طرز تهیه کوفته لوبیا چیتی با قارچ

اگر دنبال غذایی با طعم جدید هستید می توانید کوفته لوبیا را امتحان کنید. دستور پخت این غذا را در فیلم بالا از برنامه به خانه بر می گردیم ببینید.

دوات آنلاین -کوفته لوبیا چیتی از جمله غذاهای سنتی است که می توان آن را با قرچ درست کرد. طرز تهیه کامل این غذا در فیلم بالا از برنامه به خانه بر می گردیم به صورت مرحله به مرحله آموزش داده شده است.

 

مواد لازم برای کوفته لوبیا با قارچ

لوبیا چیتی ۱۵۰ گرم

قارچ ۳۰۰ گرم

خرده نان ۸۰ گرم

پیاز ۱ عدد

سیر ۱ حبه

پیازچه ۴ ساقه

جعفری خردشده ۳ قاشق غذاخوری

گوجه خشک ۵ تکه

بادمجان خشک ۲ تکه

نمک، فلفل، زردچوبه ‌مقداری

زیره سیاه ۱ قاشق چای خوری

تخم‌کتان ۱ قاشق غذاخوری

پودرلبو نصف قاشق چای خوری

روغن سرخ کردنی مقداری

 

دستور پخت کوفته لوبیا چیتی

لوبیا را چندین ساعت خیس کرده و میپزیم وبدون آب له میکنیم، قارچ ورقه شده را با کره و پیاز نگینی تفت داده شده و سیر له شده و زردچوبه کمی سرخ شود.

 

غذای سنتی اصفهان: فیلم آموزش تهیه کوفته کشک

 

نان تست را خرد کرده همراه گوجه و بادمجان خشک ریز کرده با نمک و فلفل و زیره سیاه و جعفری ریزشده مخلوط کنید.

 

تخم کتان را پودر کنید.‌ با ۴ قاشق غذاخوری آب ترکیب و هم بزنید و با همه مواد مخلوط شود. در غذاساز بریزید تا خوب له شود سپس خوب ورز دهید و به صورت یه توپ کوچک در دست تان گرد کنید و در تابه با روغن سرخ کنید و با سس گوجه فرنگی، حدود ۵ دقیقه بجوشد.

 

سس کوفته را چطور درست کنیم

چهارعدد گوجه فرنگی پوره شده، با یک قاشق غذاخوریرب گوجه و کمی روغن کنجد، مقداری نمک  ترکیب کنید، روی حرارت بگذارید تا جا بیفتد.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.